تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820613890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانیان شیعه و سنی در روشنگری جامعه نسبت به جریان های تندرو مسوولند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روحانیان شیعه و سنی در روشنگری جامعه نسبت به جریان های تندرو مسوولند سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان روحانیان را پرچم داران هدایت دینی جامعه اسلامی خواند و گفت: روحانیان شیعه و سنی نقش محوری و موثری در جهت روشنگری جامعه نسبت به جریان های تندرو و تکفیری دارند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی روز دوشنبه در نشست روحانیان کردستان با دادستان ویژه دادگاه روحانیت غرب کشور در سنندج افزود: روحانیان رهبران فکری مردم هستند و در تنویر افکار عمومی و آشنایی آنها با مبانی هویت بخش اسلام نقش موثری دارند.
وی همچنین با اشاره به توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان با محوریت گروه های تکفیری و تندرو گفت: دشمنان از راه های گوناگون در صدد ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند و البته هیچگاه نمی توانند جلوی موج اسلام خواهی را در جهان بگیرند.
نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: اکنون با گذشت بیش از سه دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی و با تلاش های روحانیان کشور امروز شاهد برقراری نظامی مستحکم و مبتنی بر آموزه های اسلامی در ایران هستیم و دشمنان هم همواره ناکام مانده اند.
دادستان ویژه روحانیت غرب کشور نیز در این جلسه گفت: روحانیان با هدایت ها و راهنمایی های خویش همواره مردم را به سوی عزت و تعالی روز افزون رهنمون کرده و اکنون ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت های مطرح سیاسی، اقتصادی و علمی در سطح جهان جایگاه ثابتی دارد.
حجت الاسلام اکبر بیگلری با اشاره به آسیب ها و مشکلات پیش روی روحانیان به ویژه روحانیان استان مرزی کردستان در امور حقوقی و قضایی افزود: دادگاه ها و دادسراهای ویژه روحانیان به فرمان امام خمینی(ره) و در راستای حفظ شأن و جایگاه والای روحانیان در کشور تأسیس شد.
وی اظهار کرد: روحانیان باید بدانند که وظیفه ما پیشگیری و آسیب شناسی و ارائه راهکارهایی برای رفع موانع، مشکلات و معضلات پیش روی جامعه روحانیت در سطح کشور و جلوگیری از خدشه دار شدن نقش الگویی آنان است.
دادستان ویژه روحانیت غرب کشور نقش علما و روحانیان اهل سنت کردستان را در تامین و تثبیت امنیت و آرامش کنونی در این خطه بی بدیل و انکار ناپذیر دانست و اظهار امیدواری کرد روحانیان منطقه همواره در مسیر روشنگری و هدایت فکری مردم منطقه همتی مضاعف داشته باشند.
7348/533


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن