تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804377739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی از مدیران مدارس نسبت به اجرای مصوبات شورای ترافیک کوتاهی می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برخی از مدیران مدارس نسبت به اجرای مصوبات شورای ترافیک کوتاهی می کنند همدان - ایرنا - فرماندار همدان گفت: با وجود تاکید بر استفاده از سرویس های مدارس دارای صلاحیت برای جابجایی دانش اموزان ولی برخی از مدیران نسبت به انجام این دستورالعمل کوتاهی می کنند.


به گزارش ایرنا "علی تعالی" روز دوشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان همدان افزود: آموزش و پرورش با مدیرانی که به صورت خود مختار اقدام به عقد قرارداد با رانندگان می کنند برخورد کند.
وی با ذکر اینکه هیچ مدیری حق گرفتن سرویس برای مدرسه را ندارد تصریح کرد: احتمال دارد برخی مدیران برای منافع شخصی اقدام به گرفتن سرویس برای مدرسه خارج از ضابطه کنند که این امر نامعقول تبعات منفی برای دانش آموزان و والدین آنها به همراه دارد.
وی بیان کرد: برخی رانندگان دارای صلاحیت اخلاقی برای جابجایی دانش آموزان نیستند ولی مدیر مدرسه اصرار بر حضور وی دارد که در این ارتباط باید با جدیت با مدیر متخلف برخورد شود.
وی تاکید کرد: نظارت بر سرویس مدارس و پایش و ارزیابی آنها در طول سال بر عهده آموزش و پرورش است البته سازمان تاکسیرانی نیز باید تیم های محسوس و نامحسوس بازرسی را فعالتر از گذشته کند.
فرماندار همدان با انتقاد از افزایش هزینه برچسب سرویس مدارس گفت: در حالیکه فرمانداری دنبال کاهش هزینه برچسب بود ولی امسال نه تنها کاهش یا ثابت نماند بلکه شاهد افزایش حدود دو برابری نرخ این برچسب بودیم.
تعالی افزود: پرداخت 900 هزار ریال برای دریافت برچسب سرویس مدارس تحت عنوان عوارض، رانندگان را ناراضی کرده است که باید این رقم مجدد در کمیته انطباق بررسی و اصلاح شود.
وی اظهار کرد: برخی از افراد اقدام به اجاره مکانی برای دایر کردن مدارس غیر انتفاعی کرده در صورت صلاحیت این محدوده را از نظر امنیتی و ترافیکی نادیده می گیرند.
وی افزود: از این پس اجاره یا احداث مکانی برای مدارس غیر انتفاعی منوط به دریافت صلاحیت ترافیکی از پلیس راهنمایی و رانندگی است تا مسیری ایمن برای دانش آموزان فراهم شود.
فرماندار همدان گفت: شماری از پیمانکاران به دلایل ناموجه و خودساخته اقدام به افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس می کنند که بازرسان تاکسیرانی باید اینگونه تخلفات را شناسایی و برخورد کنند.

*فوت ناشی از سوانح 47 درصد کاهش یافت
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: فوت ناشی از سوانح رانندگی از ابتدای سالجاری تا پایان مرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 47 درصد کاهش داشته است.
سرهنگ "علی فکری" افزود: کانالیزه کردن معابر، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، اصلاح هندسی مبلمان شهری و رفع نقاط حادثه خیز مهمترین عامل در کاهش شمار فوتی های ناشی از سوانح در این شهرستان بوده است.
وی اضافه کرد: شمار سوانح جرحی از 622 فقره به 648 فقره در سالجاری رسیده است همچنین مجموع سوانح فوتی، جرحی و خسارتی با افزایش 33 درصدی به 825 فقره رسیده است.
وی از افزایش 40 درصدی اعمال قانون در این مدت زمان خبر داد و گفت: اعمال قانون برای تخلفاتی همچون توقف در میادین و توقف دوبله 100 درصد، نبستن کمربند ایمنی 100 درصد، حرکت مارپیچ 190 درصد، تغییر مسیر ناگهانی 71 درصد و سرعت غیر مجاز 21 درصد در سالجاری رشد داشته است.
سبقت غیرمجاز، دور زدن در محل های ممنوعه، حرکت در خلاف جهت خودروها کمترین میزان تخلفات را در معابر درون شهری همدان به خود اختصاص داده اند.
7525/576


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن