تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802253205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دانشگاه آزاد :دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان بهمن سالجاری به 500 هزار نفر می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه آزاد :دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان بهمن سالجاری به 500 هزار نفر می رسد مشهد- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه تا پایان بهمن سال جاری به 500 هزار دانشجو می رسد.


حمید میرزاده یکشنبه شب در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع آموزشی الهیه دانشگاه ازاد اسلامی مشهد در جمع خبرنگاران افزود: ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد درمقطع دکتری در سال جاری 1.7 برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
وی افزود: در 32 سال گذشته کمتر از 360 رشته محل در مقطع دکتری وجود داشت که این تعداد در یک سال اخیر به یکهزار و 294 رشته محل افزایش یافت.
میرزاده تصریح کرد: دانشگاه آزاد به لحاظ تعداد دانشجوی دکتری مقام اول را در بین دانشگاه های دولتی و غیرانتفاعی کسب کرده است.
وی با تاکید بر این که این افزایش ظرفیت در چارچوب قانون صورت گرفته است،گفت: کسانی که دلواپس افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در بخش تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد هستند می توانند از طریق برگزاری یک تور امکانات ، فضاها و نیروهای متخصص این دانشگاه را مورد بررسی قرار دهند.
میرزاده با اشاره به استخدام پنج هزار عضو هیات علمی در سال جاری افزود: ظرفیتی که در دانشگاه آزاد ایجاد شده نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی چشمگیر است.
وی در خصوص افزایش 15 درصدی شهریه دانشجویان این دانشگاه در سال جاری اظهار کرد: دولت اجازه افزایش 25درصدی شهریه را داده ست.
میرزاده با بیان این که دانشگاه آزاد وابسته به اقتصاد نفت نیست، تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف چاره ای جز افزایش 15 درصدی شهریه در سال جاری وجود نداشت.
وی افزود:شهریه ای که دانشجویان دانشگاه آزاد می پردازند فقط صرف مابه التفاوت یارانه غذا و هزینه های خوابگاه دانشجویان می شود.

**نهادی علمی و اسلامی
وی با بیان این که دانشگاه آزاد نهادی علمی و اسلامی است، گفت: تمام شئونات و مصوبات این دانشگاه بر همین اساس خواهد بود.
میرزاده ادامه داد: بخشنامه ای که در زمینه عفاف و حجاب به تصویب رسید در مقابله با امر عفاف و حجاب نبود بلکه براساس این بخشنامه مجری مقابله با بدحجابی تغییر کرد .
وی با بیان اینکه مقوله حجاب و عفاف مبحثی فرهنگی است، اظهار کرد: مسوولین قبلی برای ترویح این فرهنگ به برخورد فیزیکی متوسل می شدند.
وی با تاکید بر این که کسانی که مسئول امر ترویج حجاب و عفاف هستند، باید روش امر به معروف ونهی از منکر را به درستی بدانند، افزود: عملکرد 35 ساله نشان می دهد که روش های فیزیکی و انتظامی در دانشگاه موثر نبوده است .

**کارت زرد
میرزاده گفت: تجربه نشان داده چنین روش هایی در جامعه نیز کارساز نبوده است.
وی تصریح کرد: به وزیر کشور به دلیل ساپورت پوشیدن زنان کارت زرد داده شد در حالی که ساپورت 15 سال بعد از ایجاد گشت ارشاد به وجود آمد.
میرزاده در ادامه از اختصاص وام ازدواج دانشجویی به 20 هزار نفر در سال جاری خبر داد و افزود: براساس دستورالعمل های داده شده وام ازدواج دانشجویی به دانشجویانی که از ششم شهریور ماه سال جاری به بعد ازدواج کرده اند تعلق می گیرد.
وی با بیان این که تا قبل از این، وام ازدواج دانشجویی 15 میلیون ریال بود، گفت: مبلغ این وام برای زوجینی که هر دو دانشجوی دانشگاه آزاد هستند، 200 میلیون ریال و برای کسانی که فقط یک نفر دانشجوی این دانشگاه می باشد مبلغ 100 میلیون ریال می باشد.
میرزاده عنوان کرد: خوشبختانه مقام معظم رهبری نیز جزو بنیانگذاران اصلی این دانشگاه بودند اما به دلیل مشغله هایی که داشتند، نتوانستند در محافل این دانشگاه حضور یابند.
وی تصریح کرد: در شرایطی که کشورهای اطراف دچار تزلزلات سیاسی و امنیتی بسیاری شده اند ، کشور ما به واسطه مدیریت رهبر انقلاب و وحدت ملت به کشتی آرامش در منطقه تبدیل شده است .
7505/522 ** 1917


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن