تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820894807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقوق مردادماه ناجیان غریق مستقر در مناطق خطرآفرین گیلان آماده پرداخت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حقوق مردادماه ناجیان غریق مستقر در مناطق خطرآفرین گیلان آماده پرداخت است رشت - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان از تأمین اعتبار و آماده پرداخت بودن حقوق مردادماه ناجیان غریق مستقر در مناطق خطرآفرین استان خبر داد.


"محمد احمدی پور" شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله دوم مطالبات ناجیان غریق مستقر در مناطق خطرآفرین سواحل استان، از فردا پرداخت می شود.
وی ادامه داد: در این مرحله، با تامین اعتبار صورت گرفته از سوی استانداری و تاکید استاندار گیلان، حق الزحمه مردادماه ناجیان غریق مستقر در مناطق خطرآفرین تامین شده و پرداخت می شود.
معاون استاندار گیلان افزود: این اعتبار در اختیار اداره کل ورزش و جوانان گیلان قرار گرفته و از فردا به حساب ناجیان واریز می شود.
به گفته احمدی پور؛ مرحله بعدی حقوق ناجیان غریق که در مناطق خطرآفرین استان مستقر هستند، مربوط به ماه شهریور و در صورت داشتن مطالباتی از ماه خرداد، در مهرماه پرداخت خواهد شد.
وی یادآور شد: برای پرداخت حقوق ناجیان در ماه های تیر و مرداد، هشت میلیارد ریال اعتبار تامین شده و مطالبات بعدی آنها در ماه های آینده پرداخت می شود.
معاون استاندار گیلان تصریح کرد: پرداخت حقوق ناجیان غریق طرح های سالم سازی بر عهده مدیران این طرح هاست که بنا به گزارش های رسیده، پرداخت شده است.
در استان گیلان 32 طرح سالم سازی دریا با 64 شناگاه خواهران و برادران مستقر می باشد و حدود 600 ناجی غریق و همیار منجی در مناطق خطرآفرین و طرح های سالمسازی در کنار سایر عوامل مشغول فعالیت هستند.
گیلان از چابکسر در شرق تا آستارا در غرب استان، 300 کیلومتر نوار ساحلی دارد.ک/3
7295/695


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن