تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798289065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام جزئيات دستورالعمل تشويق و اعطاي تسهيلات به دانشجويان مخترع و ممتاز دانشگاه پيام نور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ شهريور ۱۳۹۳ (۱۶:۲۴ب.ظ)
اعلام جزئيات دستورالعمل تشويق و اعطاي تسهيلات به دانشجويان مخترع و ممتاز دانشگاه پيام نور دانشگاه پيام نور به منظور تشويق و حمايت از دانشجويان فرهيخته که در زمينه فعاليت هاي علمي، آموزشي، پژوهشي، اختراعات، ابتکارات و نوآوري، ورزشي و فرهنگي به موفقيت چشمگيري نائل مي شوند، به آنان هدايايي اعطا مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، مطابق اين دستورالعمل، نفرات اول هر رشته در هر مقطع تحصيلي در کشور، در صورت حضور در مراسم جشن فارغ التحصيلي در مقطع کارشناسي 2,500,000 ،کارشناسي ارشد 4,000,000 و دکتري 5,000,000 ريال پاداش دريافت خواهند کرد.
همچنين کليه دانشجويان ممتاز مشمول اين آِئين نامه که در مسابقات و همايش هاي جهاني و بين المللي به مقام اول تا سوم نائل شوند، به ترتيب در مقاطع دکتري 10، 7 و 5 درصد،کارشناسي ارشد 50، 40 و 30 درصد ،کارشناسي 100، 75 و 50 درصد از تخفيف شهريه ثابت و متغير براي دو نيمسال تحصيلي برخوردار خواهند شد.
دانشجوياني هم که در مدت تحصيل خود در مسابقات قرآن و عترت، نهج البلاغه، صحيفه سجاديه، اختراعات، کارآفريني، نانو، رباتيک، جشنواره علمي، فرهنگي و هنري معتبر داخلي (با تاييد دبيرخانه مربوطه)، انتخاب دانشجوي نمونه کشوري، المپيادهاي علمي، ورزشي، مسابقات قهرماني کشور و دانشگاه پيام نور و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به مقام اول تا سوم نائل شوند به ترتيب در مقاطع دکتري 10، 7 و 5 درصد،کارشناسي ارشد 50، 40 و30 درصد و کارشناسي 100، 75 و 50 درصد از تخفيف شهريه ثابت و متغير براي يک نيمسال تحصيلي برخوردار خواهند شد.
دانشجويان مخترع و مبتکري نيز که با نام دانشگاه پيام نور و هماهنگي و تائيد معاونت پژوهشي دانشگاه در مسابقات، نمايشگاه ها و کنگره هاي بين المللي شرکت مي کنند،حداکثر مبلغ 20،000،000 ريال دريافت مي كنند که 50 درصد هزينه قبل از اعزام و 50 درصد هزينه پس از اعزام پرداخت خواهد شد.
همچنين دانشجوي مخترع که اختراع او طبق ضوابط قانوني ثبت علائم و اختراعات از اداره کل ثبت شرکت ها و مالکيت صنعتي تائيديه مربوط را دريافت کند و در زمان دريافت گواهي درحال تحصيل در دانشگاه پيام نور باشد، در دوره کارشناسي از پرداخت 100 درصد شهريه ثابت و در دوره کارشناسي ارشد از پرداخت 40 درصد شهريه ثابت و دانشجوي دکتري، از پرداخت 20 درصد شهريه ثابت يک نيم سال تحصيلي معاف خواهد بود.
دانشجوياني هم که در طول يک دوره تحصيلي تاليف يا ترجمه کتاب مرتبط با رشته تحصيلي را که با نام دانشگاه پيام نور منتشر کنند، بعد از تائيد بخش يا گروه علمي مربوطه در سازمان مرکزي، در دوره کارشناسي از 100درصد تخفيف شهريه ثابت و در دوره کارشناسي ارشد از 50 درصد تخفيف شهريه ثابت و در دوره دکتري از 20 درصد تخفيف شهريه ثابت در يک نيمسال تحصيلي برخوردار خواهند شد.
دانشجويان مقطع تحصيلات تکميلي نيز که در فعال كردن و پويايي انجمن هاي علمي (مرتبط با رشته تحصيلي) مشارکت فعالي داشته باشند، پس از تائيد گروه علمي ذي ربط، براي عضويت در انجمن هاي علمي مورد تائيد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از دانشگاه حق عضويت ساليانه دريافت مي كنند.
همچنين به دانشجويان مبتکري که طرح و ايده خود را به گروه هاي علمي ذي ربط ارائه و تاييديه علمي دريافت كنند، پس از تاييد مستندات توسط شوراي پژوهشي استان، براي ساخت نمونه اوليه طرح(بسته به هزينه ساخت ) بين 2 تا 4 ميليون ريال تعلق خواهد گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن