تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه پیام نور مکمل دیگر دانشگاههای کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانشگاه پیام نور مکمل دیگر دانشگاههای کشور است ارومیه - ایرنا - رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: دانشگاه پیام نور رقیب دانشگاههای کشور نیست بلکه این دانشگاه مکمل دانشگاههای دیگر است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "علی ظهری، در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه با گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور فرصت تحصیلات دانشگاهی را برای تمامی اقشار مختلف جامعه فراهم کرده و محدودیت زمانی و مکانی برای تحصیل در دانشگاهها را به صفر می رساند.
وی اظهار کرد: در این سیستم آموزشی نه تنها دانشجو مشقت دوری از خانواده را تحمل نمی کند بلکه خانواده ها نیز نگرانی و دغدغه فرزندانشان را نداشته و از نزدیک شاهد تحصیل آنها هستند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان ادامه داد: گسترش آموزش در سراسر کشور، تولید علم و همچنین انتشار 14 هزار مقاله از جمله فعالیتهای مهم دانشگاه پیام نور محسوب می شوند.
ظهری یادآور شد: دانشگاه پیام نور در 25 سال اخیر توانسته بسیاری از نیروی انسانی مورد نیاز نهادها، سازمانها و ارگانهای مختلف را فراهم کرده و گامی موثر در بالندگی علمی کشور بردارد.
وی اضافه کرد: هم اکنون در استانهای کشور 485 شهر دارای دانشگاه پیام نور هستند که 850 هزار نفر دانشجو نیز در حال تحصیل در این مراکز علمی می باشند.
ظهری همچنین به شهریه دریافتی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: شهریه دریافتی این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاهها حتی مدارس غیر انتفاعی پائین تر است و این امتیازی ویژه برای این دانشگاه است.
وی به برگزاری آزمون بدون کاغذ در این دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: در این آزمون سوالات از طریق اینترنت در اقصی نقاط کشور پخش می شود و دانشجو حتی اگر در جایی غیر از محل تحصیل خود حضور داشته باشد می تواند بدون هیچ محدودیتی در آزمون شرکت کرده و امتحان بدهد.
ظهری اعطای وام به دانشجویان را از دیگر مزایای این دانشگاه برشمرد و افزود: برای دانشجویان کارشناسی 250 هزار تومان و برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد یک میلون تومان وام اعطا می شود.
وی تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی را نیز ویژگی دیگر این سیستم آموزشی عنوان کرد و افزود: بر خلاف دانشگاههای دیگر در دانشگاه پیام نور می توان همزمان در دو رشته تحصیل کرد.
ظهری گفت: آذربایجان غربی دارای 40 هزار نفر دانشجو، 185 هزار نفر عضو هیئت علمی، 350 نفر کارمند و 550 رشته آموزشی است.
وی افزود : از سال 85 تاکنون 35 هزار و 500 نفر از دانشگاههای پیام نور استان فارغ التحصیل شده اند .
دانشگاه پیام نور پس از پایان جنگ تحمیلی در سال 67 آغاز به کار کرده است.
8135/581


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن