تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802781410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1100 واحد مسکن مهر در البرز واگذار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: 1100 واحد مسکن مهر در البرز واگذار شد کرج - ایرنا- یکهزار و 100 واحد مسکن مهر پس از تکمیل در شهر جدید هشتگرد از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز روز یکشنبه در آیینی به مردم واگذار شد.


به گزارش ایرنا، این واحدهای مسکونی با زیربنای بین 75 تا 85 متر مربع با صرف 50 میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات بانکی و سهم آورده متقاضیان ساخته شده است.
با بهره برداری از این واحدها، یکهزار و 100 خانوار دیگر در استان البرز صاحب خانه شدند.
عضو هیات رییسه شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور در آیین گشایش این واحدها از متقاضیان مسکن مهر خواست نسبت به پرداخت به موقع سهم آورده خود اقدام کنند.
"محمد قراوی "ادامه داد: اکنون ساخت بسیاری از پروژه های مسکن مهر کشور به علت تاخیر متقاضیان در پرداخت سهم آورده خود با کندی پیش می رود.
قراوی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید نسبت به تامین آب، برق، گاز، تلفن، سیستم فاضلاب ، مراکز درمانی و آموزشی در پروژه های مسکن مهر اقدام کنند، گفت: هرچند شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در این زمینه مسوولیتی ندارد اما تاکنون کمک های زیادی به امور زیر ساختی مسکن مهر کرده است.
عضو هیات رییسه شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور اظهار کرد: طبق برنامه ریزی در سال های اخیر ساخت 400 هزار واحد مسکونی مهر در 17 شهر جدید کشور آغاز شد که تاکنون 129 هزار واحد آنها تحویل متقاضیان شده است.
قراوی گفت : 35 هزار واحد مسکونی دیگر تا دهه مبارک فجر امسال در شهرهای جدید کشور به مردم واگذار می شود و سایر واحدها در صورت همکاری بیشتر متقاضیان و دستگاه های اجرایی تا نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسند.
"ابوالقاسم پالیز گیر" فرماندار ساوجبلاغ در این آیین اظهار کرد: پروژه های مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد به امکانات زیربنایی مانند آب، برق، تلفن، گاز، سیستم فاضلاب شهری ، پاسگاه انتظامی، درمانگاه و مراکز آموزشی و فرهنگی نیاز دارند.
وی با بیان اینکه در سال های اخیر ساخت حدود 52 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ آغاز شد، گفت: تاکنون 25 هزار از این واحدها تکمیل و به مردم واگذار شده است.
پالیزگیر ادامه داد: اکنون 10 هزار واحد مسکونی دیگر در شهر جدید هشتگرد آماده واگذاری است لیکن به علت عدم تامین امکانات زیرساختی، تحویل آنها به تاخیر افتاده است.
در اجرای طرح مسکن مهر، ساخت 113 هزار واحد مسکونی در استان البرز آغاز شد که تاکنون بیش از نیمی از این واحدها تحویل مردم شده است.ک/2
691/2819/ 605


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن