تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820863731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه آمادگی جذب پهلوانان جوان مستعد را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه: سپاه آمادگی جذب پهلوانان جوان مستعد را دارد تهران - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه سپاه آمادگی جذب پهلوانان جوان مستعد را دارد، گفت: پس از ایمان و اعتقادات، آمادگی جسمانی، بدون شک از مهمترین پایه های آمادگی در رزم محسوب می شود.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار «عبدالله عراقی» در جمع مسوولان و مدیران هیات های پهلوانی و زورخانه ای سپاه تصریح کرد: انتظار داریم پاسداران و بسیجیان در میادین ورزشی نقشی فعال و تاثیرگذاری را ایفا کنند، در این صورت می توانند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی عزت و آبرو باشند.
وی افزود: با تعریف مولفه های آمادگی رزم، پس از ایمان و اعتقادات، آمادگی جسمانی بدون شک پایه آمادگی رزم محسوب می شود.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: تیراندازی از جمله ورزش هایی است که نیروهای مسلح می توانند به جایگاه مطلوبی در این رشته دست یابند.
عراقی افزود: انتظار داریم پاسداران و بسیجیان با ارتقای آمادگی جسمانی و رسیدن به نقاط مطلوب و توان رزم، همواره برای نظام و اسلام، عزت آفرین باشند.
وی با اشاره به سازماندهی مناسب ورزشی در نیروی زمینی سپاه خاطر نشان کرد: خوشبختانه در نیروی زمینی سپاه شاهد یک انسجام مناسب ورزشی هستیم.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: هیات های ورزشی در 12 رشته فعالیت دارند و یک شور و نشاط خاصی در میان پاسداران حاکم است، از این رو موفقیت در این ماموریت نشان می دهد که در این سال ها به لحاظ ورزشی پیشرفت خوبی داشته ایم.
عراقی با بیان اینکه هدف نیروی زمینی سپاه از شرکت در مسابقات سراسری سپاه و رقابت های نیروهای مسلح، موفقیت و کسب قهرمانی است، تصریح کرد: از مدیران و مربیان انتظار داریم تا ورزشکارن مستعد را شناسایی و به اردوها معرفی کنند زیرا شناسایی و سرمایه گذاری جزء مسوولیت ما است.
وی از حضور دو تیم هماهنگ سپاه در مسابقات نیروهای مسلح خبر داد و گفت: برای مسابقات دهه سوم آبان ماه، دو تیم الف و ب از سوی سپاه شرکت می کنند. معتقدیم اگر بهترین ها به صورت متمرکز در قالب این دو تیم به رقابت بپردازند، مطمئناً در رشته های مختلف صاحب مدال و جایگاه خواهیم شد.
اجتمام ** 9303 ** 1071


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن