تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820818034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلاح سرد عامل 62 درصد درگیری ها در استان قزوین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سلاح سرد عامل 62 درصد درگیری ها در استان قزوین است قزوین-ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: براساس بررسی های انجام شده 62 درصد درگیری های واقع شده در استان با سلاح سرد بوده است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل دادگستری استان قزوین که روز یکشنبه به ایرنا نمابر شده است، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در کمیسیون پیشگیری و مقابله با جرایم خاص استان قزوین افزود: بیشتر این سلاح ها نیز سلاح های غیرمتعارفی مانند قداره، قمه و شمشیر بوده است.
وی با اشاره به اجرای طرح جمع آوری سلاح های سرد غیرمتعارف، گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد امنیت در جامعه است که باید با قوت هر چه بیشتر انجام شود.
صادقی نیارکی تصریح کرد: در خصوص سلاح سرد کارهای خوبی انجام شده است اما این تلاش ها با توجه به حساسیت کار کافی نیست و انتظار می رود بیش از این کار شود تا افراد مخل نظم بدانند که با برخورد قاطع و به هنگام مقامات قضایی روبرو خواهند شد.
وی، تلاش برای کاهش و پیشگیری از جرایم خاص را یک موضوع جدی در جامعه دانست وگفت: در این راستا باید تمام دستگاه ها انجام وظایف خود را جدی بگیرند.
صادقی نیارکی، تعیین تکلیف اجساد بلاتکلیف را نیز یکی از مسایل لازم در استان خواند وافزود: مدتی پیش در این زمینه اقدام شد اما لازم است باردیگر در این زمینه وارد شده واجساد بلاتکلیف را تعیین وضعیت کنیم.
وی ادامه داد: مقامات مربوط در صورت نیاز به نمونه برداری و آزمایش برنامه های خود را اجرایی کنند تا این اجساد به خاک سپرده شوند چراکه بلاتکلیفی جسد مسلمان برای طولاتی مدت به صلاح نیست.
صادقی نیارکی با اشاره به وجود پرونده های قتلی که هنوز تعیین تکلیف نشده است،خاطرنشان کرد: باید با تشکیل کمیته ای که افسر پرونده و بازپرس نیز در آن حضور دارند از فکر جمعی استفاده شود تا این پرونده ها زودتر تعیین تکلیف شود البته نمونه این کار را مدتی پیش در شهرستان قزوین انجام دادیم که نتایج خوبی داشت.
وی با اشاره به رشد سرقت ها در استان نیز گفت: طی دو هفته گذشته 15 درصد سرقت منزل در استان رشد داشته است که این موضوع پذیرفته نیست و لازم است در این خصوص اقدامات پیشگیرانه مناسب صورت گیرد.
این مسوول با تاکید براینکه مسوولان آگاهی و اطلاعات باید در این زمینه تلاش کنند، یادآور شد: در حال حاضر یک پرونده از باند سارقان فیوج در استان قزوین داریم که بررسی های لازم را در این خصوص و سرقت های انجام شده پیگیری می کنیم.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان با تاکید براینکه نباید از اقدامات پیشگیرانه غافل شد، افزود: باید برای سالم سازی و ارتقای امنیت استفاده درست از امکانات و ظرفیت های جامعه را مورد توجه جدی قرار دهیم.
7388/ 614


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن