تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821252077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت صادقانه به مردم مهمترین پیام شهید حسن حاتمی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خدمت صادقانه به مردم مهمترین پیام شهید حسن حاتمی است گچساران - ایرنا - برادر شهید حسن حاتمی گفت: خدمت صادقانه به مردم برای گرهگشایی از مشکلات جامعه اسلامی مهمترین پیام این شهید گرانقدر است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حاتمی که خود از حماسه سازان روزهای جهاد و شهادت است و جانباز 50 درصد شیمیایی است افزود: قطع شدن انگشت دست شهید حسن از خاطرات تلخ فعالیت های انقلابی در دوران مبارزاتی با رژیم پهلوی است که تا همیشه در ذهنش ماندگار است.
وی ابراز داشت:این شهید والامقام که از پیشتازان جهاد و شهادت در جنوب ایران است،همواره به خدمت به خلق خدا و رعایت حقوق دیگران سفارش می کرد.
وی اظهار کرد: شهید حسن حاتمی که سال های طولانی در زندان های ساواک به دلیل فعالیت های سیاسی ضد رژیم و فعالیت در خط امام راحل زندان بود، معتقد بود برای رسیدن به آرمان های بزرگ باید امت اسلامی با هم همبستگی داشته باشند که اهداف بزرگ در سایه تحمل مرارت ها به دست می آید.
این ایثارگر، ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبری بودن را رمز موفقیت ملت ایران اسلامی در تمام عرصه ها دانست.
خواهر شهید حسن حاتمی که خود هم تحمل سختی های مداوم در زندان های ساواک و هم حضور در جبهه های جنگ را تجربه کرده است گفت: حفظ پوشش اسلامی بانوان، حضور در نماز جماعت و نماز اول وقت از مهمترین خواسته های این شهید به برادران و خواهران دینی خود بوده است.
کوکب حاتمی که هم اکنون در حال نگارش خاطرات خانواده شهداست و چندین دفتر شعر در وصف حماسه سازی های ایثارگران دفاع مقدس سروده است، برنامه ریزی فرهنگی در خانواده ها و رسانه های ارتباط جمعی برای خنثی کردن جنگ نرم دشمن را مهمترین وظیفه کنونی مردم و مسوولان فرهنگی خواند.
این بانوی فعال فرهنگی با اشاره به اهمیت دوستان ، همسالان و مدارس در شکل گیری شخصیت نسلی شاداب و پایبند به ارزش های اسلامی خواستار ترویج فرهنگ اسلامی و احیای اندیشه های ایثار و شهادت از طریق پخش فیلم های کوتاه در آموزشگاه ها شد.
شهید حسن حاتمی در سال یک هزار و 333 در شهرستان مسجد سلیمان از توابع استان خوزستان دیده به جهان گشود و در روز 9 آبان سال 58 در منطقه مریوان به شهادت رسید.
آرامگاه این شهید والامقام در گلزار شهدای دوگنبدان از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد میعادگاه عاشقان است.
8143/566


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن