تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819268635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار سمنان بر حل مسایل ایاب و ذهاب دانش آموزان تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار سمنان بر حل مسایل ایاب و ذهاب دانش آموزان تاکید کرد سمنان - ایرنا - فرماندار شهرستان سمنان با تاکید بر آغاز سال تحصیلی جدید با شور و نشاط و امید گفت: یکی از مسائل مهم در آغاز سال تحصیلی ایاب و ذهاب و تامین سرویس های دانش آموزی و دانشجویی در شهر سمنان است.


حسن سعدالدین" روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان از تلاش مسوولان و کارکنان آموزش و پرورش این شهرستان در خدمت رسانی به مردم و ثبت نام از دانش آموزان و تامین فضای آموزشی مورد نیاز، ساماندهی نیروی انسانی و انتصاب به موقع مدیران و معلمان در مدارس تجلیل کرد.
وی با اشاره به وجود 32 هزار دانش آموز و 37 هزار دانشجو در شهر سمنان افزود: یکی از مشکلات در این ارتباط مباحث ترافیکی و ایمنی ایاب و ذهاب دانش آموزی است.
وی تنوع خدمات مدارس مختلف را در سطح شهر نیاز به ایاب و ذهاب و سرویس های دانش آموزی بیشتری دانست و خواستار تشکیل کمیته ای برای ساماندهی ایاب و ذهاب و سرویس های دانش آموزی با محوریت فرمانداری شد.
سعدالدین تصریح کرد: تعیین صلاحیت رانندگان، کنترل سلامت فنی خودرو، پیش بینی پارکینگ های سرویس مدارس و تعیین نرخ هزینه سرویس ها بخشی از وظایف این کمیته با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و رئیس راهنمایی و رانندگی، مدیران و اتحادیه مینی بوس داران و تاکسی داران و سازمان اتوبوسرانی شهرداری است.
فرماندار سمنان تحویل مدارس مسکن مهر و تجهیز آن را از اولویت کار شورا دانست و گفت: مدارس جدید که توسط خیرین و با همکاری نوسازی و مدارس در سمنان ساخته می شود باید در مراکز جمعیتی و شهرک های جدید احداث شود.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان سمنان خواستار توجه به سبک زندگی اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و توجه به مباحث زندگی از سوی مدیران و معلمان در آغاز سال تحصیلی جدید را ضروری دانست.
وی بیان داشت: برگزاری نماز جماعت اول وقت و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در این بخش ها مثمر ثمر است.
"سعید رضایی" مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات بعمل آمده در آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید از تشکیل 14 تیم بازرسی روند آماده سازی مدارس و ثبت نام دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.
وی گفت: در حال حاضر در تامین 148 نفر نیروی آموزشی مدارس با مشکل روبه رو هستیم که با استفاده از نیروهای حق التدریس و بازنشسته این مشکل مرتفع می شود.
رضایی از افزایش 500 نفری جمعیت دانش آموزی در شهرستان سمنان در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این تعداد نیاز به فضای آموزشی 15 کلاس جدید دارد.
وی نرم تعداد دانش آموز کلاسها را در شهرستان سمنان 30 تا 40 نفر بیان کرد.ک/1
599


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن