تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819194906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرآن ، نماز و احترام به والدین شعار سال تحصیلی جدید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قرآن ، نماز و احترام به والدین شعار سال تحصیلی جدید قم- ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به طرح سه شعار، قرآن، نماز و احترام به والدین در سال تحصیلی جدید، گفت: این مباحث به عنوان مهمترین مسائل اخلاقی و تربیتی در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد.


به گزارش ایرنا،"حمید رضا دژاگام" روز شنبه در همایش تجلیل از مدیران برترقم درتالار معصومیه(س)فرمانداری قم ،اظهارداشت: توصیه و تاکید فراوان به دانش آموزان درخصوص رعایت احترام و ادب نسبت به والدین باید مورد توجه مدیران،معلمان و مربیان پرورشی مدارس قرار گیرد.
وی در ادامه از اجرای پروژه مهر درحدود 200 مدرسه استان خبر داد و گفت: این طرح در روز اول مهرماه و همزمان با بازگشایی مدارس در مراکز آموزشی قم به اجرا گذاشته خواهد شد.
دژاگام افزود: طرح فوق در سه زنگ متوالی و در ساعت های 8، 9 و 11 صبح روز اول مهرماه با حضور مسوولان استانی در مدارس انجام می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش قم همچنین با ارزشمند خواندن کار مدیریت فضای مدرسه از سوی مدیران، خاطرنشان کرد: نگاه مدیریتی مدیران مدارس و واحدهای آموزشی باید عالمانه و کاملا تخصصی باشد، و همچنین سلایق مختلف از سوی آنها مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر ارتقای دانش مدیریتی مدیران مدارس، تصریح کرد: مدیران مدارس باید با بالابردن سطح آگاهی و توانمندیهای خود به کارهای کلان مدیریتی نیز ورود پیدا کنند.
این مسوول همچنین با اشاره به ضرورت توجه و همچنین پرداختن به موضوع امر به معروف در مدارس، افزود: از آنجا که امر به معروف نسبت به نهی از منکر به عنوان یک اقدام تاثیرگذار و غیر بازدارنده از قدرت اثر بخشی بیشتری برخوردار است، در سال تحصیلی پیش رو در بیش از 10 مدرسه استان به عنوان پایلوت این طرح انجام می شود.
وی همچنین توجه به بحث حجاب و عفاف را نیز ضروری و حایز اهمیت دانست، و افزود: حجاب و پایبندی به آن به عنوان یک ارزش بنیادین باید در میان دانش آموزان دختر در تمامی مدارس قم نهادینه شود.
درپایان این مراسم تعدادی از مدیران موفق مدارس متوسطه اول قم مورد
تجلیل قرار گرفتند. ک/2
7403/ 550/


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن