تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819224941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلفات ناشی از حوادث رانندگی در آذربایجان شرقی 19 درصد کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تلفات ناشی از حوادث رانندگی در آذربایجان شرقی 19 درصد کاهش یافت تبریز - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در پنج ماه نخست امسال تلفات ناشی از حوادث رانندگی در این استان 19 درصد کاهش یافت.


به گزارش روز شنبه روابط عمومی این اداره کل ،"بهرام صمدی راد" اظهار کرد : در این مدت 327 نفر بر اثر حوادث رانندگی در آذربایجان شرقی جان خود را از دست دادند که این آمار در مدت زمان مشابه سال گذشته 407 نفر بوده است.
وی افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در استان 72 مورد درون شهری، 247 مورد برون شهری و روستایی و هشت مورد نیز به خارج از استان مربوط می شود.
وی گفت: درهمین مدت رانندگان وسایط نقلیه با 147 نفر کشته در رده اول مرگ و میر ناشی از تصادفات قراردارند و پس از آن سرنشینان وسایط نقلیه با 114 نفر و عابرین پیاده با 61 نفر در رده های بعدی این تلفات قراردارند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان با اعلام اینکه مرگ و میر ناشی از تصادفات در مرداد امسال که 86 نفر بوده نسبت به مرداد پارسال که 91 نفر بوده پنج نفر کاهش داشت اظهار امیدواری کرد که با ارتقای فرهنگ ترافیکی مردم و رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی همواره شاهد کاهش مستمر تلفات در این حوزه باشیم.
صمدی راد همچنین تعداد متوفیان بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در استان را در پنج ماهه امسال 44 نفر اعلام کرد و افزود : از این تعداد دو نفر زن بودند،که مجموع متوفیان امسال سوء مصرف مواد مخدر در استان نسبت به پارسال تغییر نداشته است.
7223/245


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن