تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805480292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضویت مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر در هیات مدیره اتحادیه مالکان کشتی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضویت مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر در هیات مدیره اتحادیه مالکان کشتی انزلی - ایرنا - ˈ علی اکبر غنجی ˈ مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر در انتخابات صورت گرفته در تهران به عضویت هیات مدیره اتحادیه مالکان و انجمن صنفی کارفرمایی مالکان کشتی ایران انتخاب شد.


مدیر عامل کشتیرانی دریای خزر روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت : کشتیرانی دریای خزر با 22 فروند کشتی تنها شرکت کشتیرانی شمال کشور است که در این اتحادیه عضویت دارد .
" علی اکبر غنجی " اظهار کرد : عضویت در این اتحادیه و حضور در کارگروه های تخصصی می تواند در حل مشکلات صنفی مالکان کشتی در شمال ، افزایش سهم بیشتر از رژیم حقوقی دریای خزر و همچنین ارتقای صنعت دریانوردی و کشتیرانی و مشارکت جمعی در ارائه پیشنهادات و ارتقای سطح خطوط و وضعیت مالکان کشتی در منطقه اثر گذار باشد .
وی یاداور شد: کشتیرانی دریای خزر از سال 1371 آغاز به فعالیت کرد و هم اکنون با 22 فروند کشتی محموله های تجار و صاحبان صنایع را بین بنادر شمال کشور و بنادر خارجی حوزه دریای خزر حمل می کند.
این شرکت با هدف توسعه و گسترش ناوگان ملی – تجاری کشور در دریای خزر و برقراری خطوط کشتیرانی ایرانی به کلیه بنادر در حاشیه دریای خزر، توسعه و بهینه سازی حمل و نقل دریایی و تثبیت حضور ناوگان ملی جمهوری اسلامی ایران در منطقه با توجه به افزایش حجم مبادلات تجاری ، بازرگانی ، اقتصادی در حوزه دریای خزر در حال فعالیت است .
غنجی ابراز امیدواری کرد ، با عضویت سایر شرکتهای کشتیرانی فعال در خزر شاهد توسعه هرچه بیشتر صنعت دریانوردی در شمال کشور باشیم.
اتحادیه مالکان کشتی ایران سال 84 تشکیل شد و در حال حاضر با داشتن بیش از 100 عضو حقیقی / حقوقی و مالکیت بیش از 700 فروند کشتی های ساحلی ، اقیانوس پیما و انواع شناورهای خدماتی با تناژ ناخالص (GRT)بیش از هفت میلیون تن، یکی از بزرگترین اتحادیه های مالکان شناورها در سطح منطقه است .
کشتیرانی جمهوری اسلامی و شرکت ملی نفتکش ایران از اعضای این اتحادیه هستند.
این ناوگان تجاری بزرگ با امکانات وسیع خود در آبهای داخلی و بین المللی، بین بنادر ایران و سایر کشورها در حال تردد بوده و تبادل کالا، مسافر و سایر خدمات فراساحلی را عهده دار است .
این اتحادیه با انجام هماهنگی ها و تهیه دستورالعملها- راهنمایی و اقدامات به موقع، تمامی اعضاء خود را برای رسیدن به اهداف والای خود هدایت و خدمات رسانی می نماید.
تلاش برای توسعه ناوگان دریایی کشور ، فعالیت در جهت حفظ منافع جمعی و فردی اعضاء و دفاع از حقوق صنفی آن ها نزد کلیه مراجع و اشخاص حقیقی و حقوقی ، مشارکت گروهی و همکاری با دستگاه های قانونگذار اجرایی و قضایی در زمینه طرح ها و لوایح قانونی آئین نامه ها و تصویب نامه ها در موضوعات مربوط به اعضاء، هماهنگی و ارتباط با مراجع قضایی قانونگذاری و اجرایی در جهت تهیه و تصویب لوایح و طرح های قانونی برای تجدید نظر در قوانین دریایی و تسهیل فعالیت های اعضاء از قبیل ساخت و ثبت شناورها ، الحاق به کنوانسیون های بین المللی و نیز حضور در مجامع بین المللی دریایی تلاش در راستای ارتقاء وضعیت ناوگان اعضاء و افزایش اعتبار پرچم رسمی کشور، ایجاد ارتباط و انعقادهای قراردادهای لازم با بانک ها و موسسات اعتباری داخلی و بین المللی و فراهم ساختن زمینه و بستر لازم به منظور اخذ اعتبارات و تسهیلات مالی در جهت توسعه فعالیت اعضاء .، فعالیت در جهت جذب مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط جهت عضویت در اتحادیه از جمله اهداف این اتحادیه بشمار می رود.
در انتخابات اتحادیه مالکان کشتی ایران در روز پنجشنه 20 شهریور عبدالله نائینی به عنوان رئیس ، مهدی بازیار به عنوان نائب رئیس و افروز شریفیان به عنوان منشی این مجمع انتخاب شدند .
همچنین امید مرادی با کسب بیشترین آراء به همراه محمدحسین شمخانی ، غلامرضا منوچهری ، اسماعیل امیران ، امان الله حیات داوودی ، علی اکبر غنجی و محمود کیا به عنوان اعضاء هیات مدیره اتحادیه مالکان کشتی و انجمن صنفی کارفرمایی مالکان کشتی ایران انتخاب شدند.ک/1
7560//604/620


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن