تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820782375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز طرح توسعه سوگستر ماماهان با نام فرابسپار هگمتانه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۴۰ق.ظ)
آغاز طرح توسعه سوگستر ماماهان با نام فرابسپار هگمتانه از سال 1349 كلنگ اين مجموعه به زمين زده شد و از سال 1382 در زميني به وسعت يك هكتار و سرمايه‌گذاري 600 ميليون ريال به بهره‌برداري رسيد.
به گزارش خبرنگار موج از همدان، اصغر رسولي مديرعامل شركت سوگستر ماماهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج در همدان گفت: توليدات اوليه اين شركت لوله‌هاي pvc و پلي اتيلن با قطر 200 ميليمتر بود و اكنون لوله‌هاي pvc و پلي اتيلن از 16 ميليمتر تا 5/3 ميليمتر و نوارهاي آبياري تيپ در اين شركت توليد مي‌شود.
وي با بيان اينكه طرح توسعه اين شركت در قالب شركت جديد به نام فرابسپار هگمتانه در دست اجراست و زمان بهره‌برداري توليد لوله تك جداره تا قطر 630 ميليمتر، لوله 2 جداره تا قطر 800 ميليمتر و نايلون و نوارهاي آبياري تيپ، اتصالات لوله پلي اتيلن دريپ‌دار در برنامه اين شركت است.
مديرعامل شركت سوگستر ماماهان تصريح كرد: طرح جديد اين شركت در زميني به وسعت 10 هزار مترمربع اجرا شده كه داراي 2 سالن توليد است و 100 درصد سالن‌ها ساخته شده و در صورت مساعدت بانك عامل به بهره‌برداري‌ مي‌رسد.
وي با اشاره به خريد ماشين‌آلات براي طرح جديد اين شركت يادآور شد: 20 درصد ماشين‌آلات طرح جديد با سرمايه شركت از كشور چين خريداري و نصب شده است.
رسولي ادامه داد: سرمايه‌اي كه براي اين طرح پيش‌بيني شده 10 ميليارد تومان است كه 50 درصد آورده شركت و 50 درصد باقيمانده با اعطاي تسهيلات و مشاركت بانك تجارت استان انجام مي‌گيرد.
وي با تقدير و تشكر از مديريت شعب بانك تجارت استان بخاطر تعامل و همدلي بالايي كه با اين شركت نشان داده است متذكر شد: در حال حاضر تفاهم‌نامه‌اي با بانك تجارت منعقد كرده‌ايم و مراحل آن در حال پيگيري است و در صورت تسريع در اعطاي تسهيلات مي‌توانيم اشتغال ايجاد نموده و جوانان بيكار شهرستان فامنين را جذب كار نمائيم.
مديرعامل شركت سوگستر ماماهان بيان داشت: با توجه به اينكه 50 درصد آورده شركت جذب گرديده اذعان داشت: نيازمنديم كه بانك تجارت هم در اعطاي تسهيلات مساعدت‌هاي لازم را داشته باشد تا در سال جاري شاهد افتتاح و بهره‌برداري طرح جديد باشيم.
وي با اشاره به توصيه‌هاي مديرارشد استان در راستاي سرمايه‌گذاري افزود: استاندار دلسوز و تلاشگر استان همدان در بازديد از اين مجموعه به شركت‌هاي خدمات‌رسان مثل آب و فاضلاب، جهاد كشاورزي، شهرداري، شركت آب منطقه‌اي، گاز، برق و مخابرات توصيه كردند لوله‌هاي مورد نياز خود را از اين شركت خريداري كنند تا هم از توليدات استان حمايت شود و هم اينكه اقتصاد استان پويا شود ضمن اينكه ايشان دستور دادند مناقصات به صورت استاني برگزار گردد تا پيمانكاران موظف به خريد از توليدات استان باشند.
رسولي در ادامه اذعان داشت: تا سال 1392 محصولاتمان در استان همدان و استان‌هاي ديگر در كشور مورد استفاده قرار مي‌گرفت كه اميدواريم با اجراي طرح توسعه اين شركت بتواند با توليدات پركيفيت در رقابت با بازارهاي جهاني موفق عمل نمايد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن