تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815436830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كنترل ترافيك مهرماه با رصد 1400 دوربين


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كنترل ترافيك مهرماه با رصد 1400 دوربين
همزمان با آغاز سال جديد تحصيلي افزوده شدن حدود 2ميليون نفري سفر‌هاي دانش‌آموزي و دانشجويي به سفرهاي شهري و افزايش 20 تا 25 درصد جابه‏جايي‌ها در پايتخت، نظام يكپارچه‌ بليت الكترونيك حمل و نقل عمومي در شهر تهران اجرا مي‌شود.
همزمان با آغاز سال جديد تحصيلي افزوده شدن حدود 2ميليون نفري سفر‌هاي دانش‌آموزي و دانشجويي به سفرهاي شهري و افزايش 20 تا 25 درصد جابه‏جايي‌ها در پايتخت، نظام يكپارچه‌ بليت الكترونيك حمل و نقل عمومي در شهر تهران اجرا مي‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري در اين باره گفت: در اين مصوبه، بليت الكترونيك به دو گروه كارت‌هاي با نام و كارت‏‌هاي بي‌‌نام تقسيم‌ شدند كه در اين زمينه به مديريت شهري اجازه داده شده براي افراد سالمند بالاي 65 سال، كارت منزلت يك‌ساله با 90 درصد تخفيف صادر كند. تشكري هاشمي تصريح كرد: اين تخفيف براي والدين و همسران شهدا، جانبازان با 25 درصد جانبازي و معلولان، 100 ‏‏در‏صد و به عبارتي رايگان است، ضمن اينكه براي مددجويان كميته امداد حضرت امام خميني‌(ره) و سازمان بهزيستي نيز 50 درصد تخفيف در نظر گرفته شده كه كار صدور كارت مددجويان تحت پوشش اين دو نهاد در تهران از اوايل شهريور‌ماه آغاز شده است.  وي با اشاره به اينكه به لحاظ حجم مخاطب، مهم‌ترين گروه مخاطب‌ كارت‌هاي تخفيف‌دار حمل و نقل عمومي، دانش‌آموزان ساكن تهران و دانشجويان شاغل به تحصيل در يكي از دانشگاه‌ها و مراكز آموزش‌ عالي پايتخت مي‏باشند، اظهار داشت: طبق برآوردهاي موجود بيش از 2ميليون دانش‏آموز و دانشجو در تهران مشغول به تحصيل هستند كه مصوبه «نظام يكپارچه بليت الكترونيك شهر تهران»، 50 درصد تخفيف براي دانش‏آموزان و دانشجويان تعيين نموده است.
 معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در مورد ارتقاي سيستم كنترل هوشمند نيز گفت: هزار و 88 دوربين، 200 دوربين كنترل سرعت و 80 دوربين عبور از چراغ قرمز خيابان‌هاي پايتخت را تحت كنترل هوشمند خود دارند.  وي با بيان اينكه به طور ميانگين با آغاز سال تحصيلي جديد 28 درصد به حجم ترافيك افزوده مي‌شود، گفت: با آغاز مهرماه سفر دانش‌آموزان، دانشجويان، كارمندان و بازاريان در يك پيك زماني آغاز مي‌شود كه اين سبب افزايش ترافيك مي‌شود و مي‌توان ساعات كار را با يك فاصله يك ساعته تنظيم كرد و از اوج ترافيك كاست.  تشكري هاشمي با بيان اينكه تعداد خودروها در اين ايام چندان افزايش نمي‌يابد و بررسي‌ها نشان داده كه تنها 07/0 درصد به خودروها افزوده مي‌شود، گفت: چون سفر كارمندان، دانش‌آموزان و بازاريان همزمان است، اوج ترافيك را در صبحگاه و شامگاه شاهد هستيم.




تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن