تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820045052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد قرارگاه پدافند زیستی از نیازهای همدان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایجاد قرارگاه پدافند زیستی از نیازهای همدان است همدان-ایرنا-مدیرکل پدافند غیر عامل استان همدان گفت:ایجاد قرارگاه پدافند زیستی از نیازهای استان همدان است که به زودی این قرارگاه در استان ایجاد خواهد شد.


به گزارش ایرنا "رحیم الوندی" شامگاه پنجشنبه در اولین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان همدان افزود:پدافند غیر عامل از جمله موضوعات جدید در سطح کشور و استان همدان است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی اظهار داشت:هم اکنون 11 کارگروه در این زمینه در سطح استان فعال است که فعالیت بخشی از این کارگروه ها پر رنگ تر است.
وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل صلح آمیزترین نیاز هر کشور است عنوان کرد: سند راهبردی برای این این حوزه باید تدوین شود و دستگاه های اجرایی باید رابطین خود را در این زمینه به استانداری معرفی کنند.
وی ادامه داد: در این سند نقاط ضعف و مراکز حیاتی استان شناسایی شده است و درمشکلات باید به دنبال به حداقل رساندن آسیب ها بود.
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در این بخش اظهار داشت:در سطح شهرستان ها برای ایجاد این فرهنگ سازی باید فرمانداران همکاری های لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد:در هفته پدافند غیر عامل از سوم تا نهم آبان ماه نمایشگاهی با مشارکت نمایندگانی از دانشگاه ها از دستاورهای پدافند غیر عامل استان همدان ایجاد خواهد شد.
وی اضافه کرد:دیگر دشمن تمایلی به استفاده از سلاح هسته ای در مقابله با سایر کشورها ندارد بلکه سلاح میکروبی را بسیار قوی تر و آسیب زا تر از سلاح هسته ای برآورد کرده اند.
وی ادامه داد:قرارگاه زیستی استان با شش محوریت دام،طیور،آب آشامیدنی ،غذا و دارو و منابع طبیعی فعال خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) نیز دراین جلسه گفت:عملکرد دشمنان را نمی توان در بخش های مختلف ساده گرفت و نباید هنگام بحث در رابطه با این پدافند ها به آنها نگاه نظامی داشت.
سردار"مظاهر مجیدی"افزود:با یک نگاه دقیق می توان فهمید که دشمن با دیدگاهی عملیاتی می تواند از طرق دیگر وارد شود چرا که دشمن در جنگ با مردم مظلوم غزه و فلسطین حالت رقیق شده این مسایل را به کار گرفت.
اولین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان همدان شامگاه پنجشنبه با حضور استاندار و جمعی از فرمانداران ومدیران استانی در سالن جلسات شهدای استانداری برگزار شد.
576/7530


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن