تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820649132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار مومنی:نحوه بازپرداخت قبوض جرائم گردش به راست بزودی اعلام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردار مومنی:نحوه بازپرداخت قبوض جرائم گردش به راست بزودی اعلام می شود شهرکرد - ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت:نحوه بازپرداخت قبوض جرائم گردش به راست بزودی اعلام می شود.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس چهارمحال وبختیاری، سردار "اسکندر مومنی" پنجشنبه در شهرکرد گفت:حق عبور و مرور، پشت چراغ قرمز تقاطع ها که فاقد تابلو گردش به راست آزاد است، با عابر پیاده بوده و عبور از این منطقه تخلف محسوب می شود .
سردار مومنی به ناکافی بودن اطلاع رسانی در این خصوص به رانندگان اشاره کرد و گفت:تمامی قبوض جریمه صادر شده با کد "گردش به راست" تا اول آبان از بخشودگی پلیس برخوردار شده و جرائم نیز ماهیت ارشادی دارد.
وی درباره رانندگانی که فیش جریمه خود با عنوان گردش به راست را به بانک های عامل پرداخت کرده اند، گفت:این مبالغ به حساب خزانه دولت واریز شده و در اختیار پلیس نیست ، اما شیوه باز پرداخت مبلغ مورد نظر به رانندگان در گروه های کارشناسی در حال بررسی است و به زودی اطلاع رسانی می شود.
رئیس پلیس راهور کشور همچنین درباره سرفصل های هزینه درآمدهای حاصل از جرائم رانندگی گفت : این اعتبارات پس از واریز به خزانه دولت ، 60 درصد مبلغ جرائم درون شهری به حساب دهیاری ها ، شهرداری ها و استانداری ها ، 60 درصد جرائم برون شهری به حساب وزارت راه و شهر سازی ، 20 درصد برای جبران خسارت بدنه بیمه ها ،پنج درصد برای فرهنگ سازی و 15 درصد به نیروی انتظامی اختصاص می یابد .
سردار مومنی افزود : بر اساس قانون تمامی این اعتبارات برای اصلاح جاده ها ، حذف نقاط حادثه خیز، توسعه سامانه های هوشمند جاده ای و ایمن سازی شبکه های ترددی درون و برون شهری هزینه می شود.
به گزارش ایرنا، رئیس پلیس راهور کشور پنجشنبه در سفر به شهرکرد با "قاسم سلیمانی" استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار کرد و وضعیت راه های استان را در این دیدار بررسی کرد.
547


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن