تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819953279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجمین آیین بزرگداشت روز گرگان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پنجمین آیین بزرگداشت روز گرگان برگزار شد گرگان- ایرنا- پنجمین آیین بزرگداشت روز گرگان همزمان با بیستم شهریور ماه عصر امروز پنجشنبه با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و جمع زیادی شهروندان گرگانی در ناهارخوران گرگان برگزارشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، این آیین با برنامه های متنوعی از جمله موسیقی سنتی، تئاتر، گذری بر تاریخ گرگان و سخنرانی همراه بود.
رییس شورای اسلامی شهر گرگان در حاشیه این آیین در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: استفاده از تفکر جمعی در توسعه شهری از اقدامات شورای شهر و شهرداری برای ارتقای سطح اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی گرگان می باشد.
"حسین ربیعی" افزود: بر این مبنا بودجه دو هزار میلیارد ریالی ( 200 میلیارد تومانی) شهرداری که یک هزار و 400میلیارد ریال (140 میلیارد تومان) آن مربوط به پروژه های عمرانی است در دستور کار قرار گرفته که از بودجه کل استان گلستان بالاتر می باشد.
وی با بیان اینکه از مشاورین با تجربه برای اجرای پروژه های عمرانی و حل مشکلات شهری استفاده می شود، اضافه کرد: بعد از راه اندازی پل شهید قندهاری، زیرگذر میدان معلم در دست اجرا قرار گرفت که زمان افتتاح آن هشتم دی ماه سال 94 خواهد بود.
رییس شورای شهر گرگان افزود: ساخت تقاطع های چاله باغ، گلشهر و دخانیات نیز از پروژه های دیگری است که در دستور کار مشاورین طرح ترافیک قرار گرفته و بهترین راهکار انتخابی برای حل مشکل ترافیکی گرگان می باشد.
ربیعی درباره توسعه بخش فرهنگی گرگان نیز گفت: پروژه فرهنگسرای این شهر، آخرین روزهای تکمیل خود را می گذراند و امسال به بهره برداری می رسد که قسمت اعظم آن مربوط به فعالیت های فرهنگی در رشته های مختلف می باشد.
رییس شورای شهر گرگان ادامه داد: در بخش ورزشی نیز حمایت از تیم بسکتبال گرگان در دستور کار شهرداری و شورای شهر است و امیدواریم با پشتوانه بهتراز قبل در مسابقات شرکت کند.
به گفته ربیعی، در بخش گردشگری و تفریحی نیز منطقه هزار پیچ گرگان را بعنوان مکانی برای احداث شهربازی در نظر گرفتیم و از سرمایه گذاران متعدد برای جذب سرمایه گذاری آنان دعوت شده است.
گرگان مرکز استان گلستان افزون بر 450 هزار نفر جمعیت دارد، بیستم شهریور ماه به عنوان روز گرگان نامگذاری شده است.
/6017464


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن