تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820944786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاری در حوزه پیشگیری، هزینه های درمان را کاهش می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمایه گذاری در حوزه پیشگیری، هزینه های درمان را کاهش می دهد زاهدان - ایرنا- رییس کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری در توسعه حوزه پیشگیری هزینه های هنگفت بخش درمان را کاهش می دهد.


"حسینعلی شهریاری" روز پنجشنبه در زاهدان در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به اهمیت بخش پیشگیری، مرحله دوم طرح تحول نظام سلامت به بهداشت اختصاص دارد زیرا درمان در تمام کشورها هزینه بر است و سرمایه گذاری در پیشگیری یک دهم هزینه های درمان است.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کار در زمینه پیشگیری نیازمند همکاری دستگاه های مختلف بویژه رسانه هاست.
وی گفت: بیماری قلبی عروقی، تصادفات جاده ای و سرطان بیشترین آمار مرگ ومیر کشور را به خود اختصاص داده اند که این عوامل درصورت مدیریت و اجرای برنامه های پیشگیرانه کاهش چشمگیر خواهند داشت.
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درمورد اعتبار طرح تحول نظام سلامت گفت: 10 درصد درآمد حاصل از هدفمندی یارانه ها شامل چهار هزارو 800 میلیارد تومان بعد از تصویب مجلس شورای اسلامی به طرح نظام سلامت اختصاص یافت.
شهریاری ادامه داد: 48 هزار میلیارد تومان مجموع بودجه ای است که دولت از افزایش حامل های انرژی در طرح هدفمندی یارانه دریافت کرده که از این مبلغ 10 درصد آن شامل چهار هزار و 800 میلیارد تومان به طرح تحول نظام سلامت تخصیص یافت.
وی بیان کرد: همچنین یک درصد ارزش افزوده نیز در مجلس شورای اسلامی برای تحول نظام سلامت تصویب شد و امسال ارزش افزوده هفت درصد بود که در مجلس یک درصد نیز برای حوزه سلامت اضافه شد که اینک ارزش افزوده به هشت درصد رسیده و این یک درصد حدود سه هزار میلیارد تومان برای حوزه سلامت و اجرای تحول سلامت در نظر گرفته شده است.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینک برای بخش درمان کارهای خوبی صورت گرفته که این اقدامات سبب کاهش هزینه های بیمارستان ها و افزایش رضایتمندی مردم شده است.
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه به همراه میری رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و جمعی از مسوولان دانشگاه در بازدید از بیمارستان امام علی(ع) زاهدان از بخش های مختلف بیمارستان بازدید کردند. ک/3
7312 / 653/ 684


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن