تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814974442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده های شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور: خانواده های شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند خمین - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: خانواده های معظم شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند و باید همواره مورد تکریم و تجلیل آحاد جامعه اسلامی قرار گیرند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید "محمدعلی شهیدی" روز پنج شنبه در دیدار با دو خانواده شهید هشت سال دفاع مقدس در محلات افزود: تکریم خانواده های شهدا وظیفه است چرا که این عزیزان با صبوری و گذشت از پاره تن خود، کاری بس عظیم انجام داده اند که هر کسی توان انجام این کار را ندارد.
وی اظهار کرد: شهدا ارزشمندترین دارایی خود را در راه تحقق اندیشه های امام راحل نثار کرده و با فداکاری عامل تضمین ماندگاری و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.
حجت الاسلام شهیدی تاکید کرد: شهدا با دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی به تکلیف خود عمل کردند و امروز حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل های آینده از وظایف سنگین مردم و مسوولان است.
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دیدار و رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا را تکلیف مسوولان دانست و گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا باید سرلوحه امور مسوولان باشد.
وی بیان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران در حساس ترین شرایط کشور با نثار خون عزیزان خود صلابت و اقتدار کشور را به ارمغان آوردند و در این راستا بر همه مردم و مسوولان واجب است تا با تکریم از خانواده شهدا قدردان ایثار آنان باشند.
حجت الاسلام شهیدی گفت: شهدا با پیروی از ولایت فقیه و درس گرفتن از قیام سید شهدا (ع)، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری و نظام را در برابر دسیسه های استکبار بیمه کردند.
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور که از روز گذشته به همراه معاونان بهداشت و درمان، تعاون و توسعه بنیاد شهید کشور به استان مرکزی سفر کرده است صبح امروز با حضور در فرمانداری محلات به بررسی مسائل و مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران می پردازند.
همچنین حجت الاسلام شهیدی عصر امروز (پنجشنبه) در آیین یادواره 58 شهید روستای ورین محلات شرکت کرده و فردا(جمعه) نیز از خانواده های شهدای شهرستان دلیجان دیدار می کند. ک/2
555/560/


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن