تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798658941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ جنوب: مثال فوتبالی سید شریف درباره شهردار و اعضای شورای اهواز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرهنگ جنوب: مثال فوتبالی سید شریف درباره شهردار و اعضای شورای اهواز اهواز - ایرنا - روزنامه فرهنگ جنوب در تازه ترین شماره خود در ستون زیر ذره بین در مطلبی با عنوان ˈمثال فوتبالی سید شریف درباره شهردار و اعضای شورای اهواز، اعضای شورا و شهردار اهواز را نظر حواشی و شعارهای اطرافشان به فوتبالیست تشبیه کرده است.


به گزارش ایرنا، نگارنده این ستون در این مطلب آورده است: "سید شریف حسینی" را می توان آنلاین ترین نماینده خوزستان نامید چرا که ارتباطی تنگاتنگ با رسانه ها و مردم دارد و از کنار مسائل به سادگی نمی گذرد.
در ادامه این مطلب آمده است: این نماینده اهواز به موضوع شوراهای شهر و جار و جنجال های شورای اهواز نیز ورود کرده و هشدارهای نصیحت گونه ای در این زمینه داده است.
نگارنده این ستون نوشته است: وی تعبیر جالبی از حواشی پیش آمده در شورا دارد و اعضای شورا و شهردار اهواز را به فوتبالیست هایی تشبیه می کند که در همه حال، حواشی فراوانی اطرافشان موج می زند و شعارهای مخالف و یا موافقی علیه شان در زمین بازی داده می شود.
در ادامه این مطلب در ستون زیر ذره بین درج شده است: "سید شریف حسینی" می گوید که یک بازیکن حرفه ای فوتبال وقتی وارد مستطیل سبز می شود باید این حواشی را از خود دور کند و بازی زیبا و پویایی داشته باشد و مسولین نیز همین گونه باید باشند؛ نباید با وجود حواشی، از اصل موضوع که خدمت رسانی به مردم است غافل شوند.
همچنین "سید موسی بلادیان" سرمقاله نویس و صاحب امتیاز روزنامه فرهنگ جنوب در سرمقاله ای با عنوان "طالقانی مبارزی نستوه بود" به گرامیداشت نوزدهم شهریور ماه، سالروز در گذشت مجاهد نستوه آیت الله "سید محمود طالقانی" اولین امام جمعه تهران در سال 1357 و مبارزان ایشان با استعمار و استثمار و استبداد در دوران طاغوت پرداخت.
روزنامه نور خوزستان نیز در ستون راوی در مطلبی با عنوان " با پیگیری سیاحی و دستور استاندار پروژه پل نهم احیا شد" آمده است: فعال سازی پروژه پل نهم از سوی دکتر "سیاحی" معاون عمرانی استاندار پیگیری و اهمیت موضوع بررسی شده و دکتر مقتدایی با نظر مساعد به این امر مهم ورود پیدا کرده و دستور داده هفت میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یابد و این در حالی است که امسال هیچ اعتباری برای ادامه پروژه پل نهم اختصاص نیافته بود.
روزنامه کارون در صفحه دیار کارون در گزارشی با عنوان ساکنان شهرک ندافیه باوی، محروم از امکانات اولیه؛ زندگی در محیطی آلوده، به قلم "سید علیرضا شریفی" آورده است: منطقه ندافیه معروف به اردوگاه از توابع شهرستان باوی در مسیر اهواز- شوشتر قرار دارد که این شهرک 800 نفری دارای 150 خانوار است که اغلب آنها تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و عده کمی از مردان این شهرک یا کشاورزند یا به کارگری مشغول هستند و بقیه یا بیکارند و یا ناتوان و بیمار.
در ادامه این گزارش آمده است: نبود گاز لوله کشی، قطعی مکرر آب و مهم تر از همه متصل نبودن فاضلاب این شهرک به شبکه سراسری، مشکلاتی است که زندگی را برای مردم نجیب این منطقه سخت و سخت تر کرده است.
روزنامه کارون نیز در مطلبی به نقل از "کاظم سواری"، عضو شورای شهر اهواز با عنوان "من آرزو داشتم افراد نزد من می آمدند و می گفتند شما رییس شورا باش" نوشته است: اکنون چه شده که کاندیداها و کسانی که به کاندید شدن تمایل دارند همه برای ریاست شورا چانه زنی، رایزنی و پیگیری را شروع کرده اند مگر این نیست که رییس شورا تنها یک همانگ کننده است و مگر این شخص حق رای بیشتر یا توان انجام کاری را بدون هماهنگی اعضای شورا دارد؟
در ادامه این مطلب آمده است: من آرزو داشتم افراد برای رایزنی نزد من می آمدند و می گفتند شما رییس شورا باش و دچار این کش و قوس و طناب کشی نمی شدیم.
7157/551


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن