تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798253457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشتمین جشنواره موسیقی جوان تمام می‌شود/ کنسرت پیانوی یک دختر بچه 11 ساله


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی چند خبر از موسیقی
هشتمین جشنواره موسیقی جوان تمام می‌شود/ کنسرت پیانوی یک دختر بچه 11 ساله
برگزاری هشتمین جشنواره موسیقی جوان، اجرای کنسرت یک دختربچه 11 ساله در تالار رودکی، حضور پیشکسوتان موسیقی ایرانی در برنامه «هزار صدا»، کنسرت آموزشگاه موسیقی طنین ماندگار در برج آزادی مهمترین اخبار موسیقی امروز هستند.



به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه جشنواره هشتم موسیقی جوان پنجشنبه 20 شهریورم ساعت 20 در تالار وحدت با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان می دهد. در این دوره از جشنواره مجموعا 253 نوازنده و خواننده به اجرا پرداختند که از این تعداد 152 نوازنده و خواننده موسیقی دستگاهی ایران و 94 نوازنده موسیقی کلاسیک در بخش رقابتی و 2 نوازنده عود، 3 نوازنده کلارینت و 2 نوازنده ابوا در بخش غیر رقابتی روی صحنه رفتند. در مراسم اختتامیه که اجرای آن بر عهده عباس سجادی است علاوه بر اجرای موسیقی و چند سخنرانی نفرات برتر این دوره نیز اعلام می شود. هشتمین جشنواره موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی و با حضور بزرگان موسیقی در ترکیب شواری سیاستگذاری از 15 شهریور در تالار رودکی و خانه هنرمندان ایران آغاز و فردا 20 شهریور ماه در تالار وحدت به کارخود پایان می دهد.

کنسرت نابغه یازده ساله در تالار رودکی مروارید ناظمی نیا نابغه نوجوان موسیقی 28 شهریور ماه در تالار رودکی برنامه ای را اجرا می کند. ناظمی نیا که از وی همیشه به عنوان نابغه موسیقی یاد می شود در این کنسرت قطعات و آثار فاخر موسیقی کلاسیک از بزرگانی نظیر فردریک شوپن، برامس و استادش فهیم ممتازی را اجرا خواهد کرد. این برای اولین بار است که یک دختر بچه با یازده سال سن چنین کنسرتی را روی صحنه می برد. مروارید ناظمی‌نیا از سنین پایین علاقه خود به موسیقی را نشان داده و از 9 سالگی نوازندگی را آغاز کرد و نتیجه فعالیتش در همان ابتدا بیانگر استعداد وی در زمینه موسیقی بود. مروارید ناظمی نیا امروز توانسته به جایگاهی برسد که در محافل مختلف به او لقب نابغه موسیقی بدهند.

پیشکسوتان موسیقی ایرانی در برنامه «هزار صدا» سومین برنامه هزار صدا در بخش موسیقی اصیل ایرانی پنجشنبه 20 مرداد ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. در این برنامه گروه‌های جوان موسیقی اجرای برنامه خواهند داشت و استادانی که به عنوان کارشناس روی صحنه حضور دارند کارهایشان را نقد و بررسی خواهند کرد و در پایان، یک گروه به عنوان گروه برگزیده معرفی خواهد شد و به دور بعدی راه خواهد یافت. در این برنامه که سومین برنامه از بخش سنتی‌ است نادر گلچین خواننده پیشکسوت، عباس خوشدل نوازنده و آهنگساز، محمدعلی شیرازی شاعر و ترانه سرا به نقد و بررسی آثار شرکت کنندگان در بخش کلام می پردازند. در این برنامه نصرالله شیرین آبادی، ویولونیست پیشکسوت، یکی از آثار استاد پرویز یاحقی را به مناسبت سالگرد درگذشت این استاد اجرا خواهد کرد. ضمن اینکه امیر اثنی عشری خواننده نسل جدید موسیقی اصیل ایرانی، هم به عنوان خواننده مهمان برنامه ای را اجرا خواهد کرد.

یکی از بخش های تازه این برنامه بخش معرفی و رونمایی آلبوم است که در آن ضمن اعلام آلبوم های منتشر شده، قطعه ای از یک آلبوم تازه منتشر شده هم پخش خواهد شد. این برنامه که با مدیریت و اجرای آرش نصیری از شهریور سال گذشته با بخش پاپ آغاز شد، امسال در بخش موسیقی اصیل ایرانی هم ادامه یافت. کنسرت آموزشگاه موسیقی طنین ماندگار در برج آزادی کنسرت آموزشگاه موسیقی طنین ماندگار به سرپرستی محمدرضا عباسی و خوانندگی هفت خواننده جمعه 21 شهریور در تالار اصلی برج آزادی برگزار می شود. در این کنسرت موسیقایی که شامل اجرای 17 قطعه موسیقایی است گروهی متشکل از هفت خواننده از جمله شودعلی سعیدی، علی باقر‌پور، صبا محمد‌زاده، بنیامین صبوری، عرشیا یاسینی، رویا رهجو و حسین عطایی آثار خود را برای علاقمندان اجرا می کنند. این قطعات که شامل آثار کلاسیک، پاپ، سنتی و تلفیقی است با ارکستر بزرگ 25 نفره روز جمعه ساعت 18 الی 21 در سالن اصلی برج آزادی اجرا می شود.


۱۳۹۳/۶/۱۹ - ۱۶:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن