تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820165293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوبیدن برطبل اختلاف حرکت در مسیر آمریکا و انگلیس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاد حوزه و دانشگاه: کوبیدن برطبل اختلاف حرکت در مسیر آمریکا و انگلیس است مشهد - ایرنا - استاد حوزه و دانشگاه گفت: هرکس با هر لباسی بخواهد بر طبل اختلاف در جامعه بکوبد در مسیر آمریکا و انگلیس حرکت می کند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام "محمدمهدی ماندگاری" روز چهارشنبه در اختتامیه گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه 16 استان کشور در مشهد با اشاره به سیاست استکبار در تفرقه افکنی در جامعه اسلامی افزود: علما اعم از شیعه و سنی اگر بخواهند در نماز جمعه خواسته یا ناخواسته سخنان تحریک آمیز بزنند در مسیر استکبار قدم برداشته اند.
وی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی که امسال در قالب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است ، گفت: برای تحقق مدیریت جهادی باید فرهنگ سازی کنیم و در این میان مصلی نمازجمعه بهترین فضا برای فرهنگ سازی در کشور است.
حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه متاسفانه نتوانسته ایم بستر بسیاری از مباحث را در نماز جمعه طرح و اجرا کنیم ،افزود: توجه به جوانان از مواردی است که در این سال ها به این قشر کمتر اعتماد کرده ایم.
وی عنوان کرد : می توان با همکاری و همفکری جوانان اقدامات فرهنگی خوبی در جامعه نهادینه کرد.
استاد حوزه و دانشگاه با تاکید براینکه مدیرت جهادی با عافیت طلبی و تن پروری سازگاری ندارد گفت: خطبای نمازجمعه باید روحیه جهادی را در جامعه و بویژه نسل جوان ترویج دهند.
به گفته وی اولین اصل در مدیریت جهادی تلاش حداکثری است که ائمه جمعه باید جلودار این مهم در جامعه باشند.
حجت الاسلام ماندگاری افزود: در مقوله فرهنگ، اصل ولایتمداری باید مد نظر قرار گیرد و همه موظف هستیم در برابر ولی امر مسلمین تسلیم شویم.
وی ادامه داد: متاسفانه عده ای از خواص جامعه که در فتنه سال 88 از ولایت مداری فاصله گرفتند در این آزمون مردود شدند.
دومین همایش منطقه ای ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه 16 استان کشور با همکاری سازمان بسیج مستضعفین و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به مدت دو روز در مشهد برگزار شد.
2691/2713 / 1539


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن