تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814645966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افت بهره وری انرژی بخش صنعت در سال‏های اخیر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سازمان ملی بهره وری ایران خبر داد: افت بهره وری انرژی بخش صنعت در سال‏های اخیر تهران - ایرنا - سازمان ملی بهره وری ایران از افت شدید بهره وری انرژی بخش صنعت در سال های 1389 و 1390 با وجود رشد مثبت آن طی سال‏های 1383 تا 1386 خبر داد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان ملی بهره وری ایران، معاونت پایش، نظارت و ارزیابی این سازمان که با استفاده از آمارهای مرکز آمار ایران به بررسی وضعیت بهره وری انرژی در بخش صنعت پرداخته، اعلام کرد: بهره وری انرژی بخش صنعت طی سال های 1383 تا 1386 از رشد مثبت برخوردار بوده است.
بنابر این گزارش از سال 1387 بهره وری انرژی در این بخش دچار نرخ رشد منفی شده به گونه ای که میزان بهره وری انرژی بخش صنعت در سال های 1389 و 1390 افت شدیدی را تجربه کرده است.
گزارش تدوین شده در سازمان ملی بهره وری ایران علاوه بر این، به محاسبه شاخص بهره ­وری انرژی در بخش صنعت به تفکیک استان ها پرداخته است.
براساس نتایج حاصل شده؛ بیشترین میزان رشد بهره ­وری انرژی طی سال های 1383 تا 1390 متعلق به استان های هرمزگان، خراسان رضوی و خراسان شمالی بوده و بیشترین میزان افت بهره ­وری انرژی به استان های قم، ایلام و زنجان تعلق داشته است.
گفتنی است این گزارش با استفاده از نتایج آمارگیری از «کارگاه های صنعتی10 نفر کارکن و بیشتر» طی سال‏های 1383 تا 1390 بر حسب نوع فعالیت و براساس طبقه بندی کدهای دو رقمی ISIC و همچنین به تفکیک استان که از سوی مرکز آمار کشور درباره مقدار مصرف انرژی و ارزش ستانده فعالیت اقتصادی منتشر شده، استخراج شده است.
اقتصام(1)9141**1558


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن