تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798610468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه با هم برای آغاز سال تحصیلی جدید به استقبال ماه مهربانی می رویم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همه با هم برای آغاز سال تحصیلی جدید به استقبال ماه مهربانی می رویم شهرری - ایرنا - فصل تابستان رو به اتمام است و همزمان با پیچیده شدن بوی ماه مهر و رسیدن فصل جدید ، خانواده دانش آموزان و اولیا مدارس به همراه مسوولان شهری و روستایی در تکاپوی فراهم کردن مقدمات استقبال از ماه مهربانی و سال تحصیلی نو هستند.


شمارش معکوس ورود به مدرسه آغاز شده و در کنار ذوق و شوق دانش آموزان برای دیدن همکلاسی های قدیمی و جدید ، میز و نیمکت و تخته سیاه ، اولیای مدارس نیز به عنوان متولیان و برنامه ریزان اوقات تحصیل آینده سازان کشور ، در تدارک استقبال از فرزندان میهن بوده و برای دیدن آنان لحظه شماری می کنند.
اکثر مدارس و واحدها ی آموزشی با پشتیبانی لجستیکی از چندماه گذشته اعم از تجهیز و تزیین واحدهای آموزشی به همراه نصب پلاکارد و رنگ آمیزی کلاس های درس آمادگی خود را برای خوش آمدگویی از تک تک دانش آموزان اعلام کرده و با نواختن شدن اولین صدای زنگ ، به رسم همیشگی به دستان خانواده شهدا و یا مسوولان ، یکبار دیگر سفره علم و معرف آموزی در سراسر کشور گسترده خواهد شد.
امیررضایی دانش آموز سال سوم متوسطه در گفت وگو با ایرنا ضمن تشکر از اولیای مدارس برای آماده سازی این واحدها جهت حضور دانش آموزان ، بیان داشت: اولیای مدارس بر حسب وظیفه این مکانها را برای رشد و شکوفایی دانش آموزان فراهم می کنند ولی موفقیت و شکست دانش آموز به سعی و کوشش خودشان بستگی دارد که تا چه حدی در این مسیر و در راستای برنامه های آموزشی معلمان حرکت کنند .
وی با تاکید بر اینکه مدرسه در واقع مکمل تلاش های دانش آموز است، افزود: برگزاری به موقع امتحانات ماهانه، حضور مداوم معلم و دانش آموز سرکلاس درس بدون حتی یک غیبت بی دلیل، برگزاری کلاس های کمک آموزشی و برقراری ارتباط با والدین همه از جمله مواردی است که سبب خوشنامی یک مدرسه و اولیای آن می شود.
مسوول روابط عمومی آموزش وپرورش ناحیه 2 شهر ری نیز در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید تعداد دانش آموزان هیچگونه افزایش و یا کاهشی نداشته است اظهارداشت: طی سال تحصیلی جدید (94- 93) تعداد 114هزار دانش آموز در480 مدرسه و در چهار منطقه آموزش وپرورش ناحیه یک و دو ری ، کهریزک و فشافویه تحصیلات خود را پی می گیرند.
غلامرضا ابراهیمی افزود: امسال بیشتر مدرسه های فرسوده از چرخه آموزشی خارج شده اند و سایر مدارس هم با اجرای طرح مهر بهسازی و شاداب سازی شدند و اکنون آماده استقبال از دانش آموزان هستند.
وی با بیان اینکه همه مدارس یک ستاد اجرایی برای طرح مهر دارند، اظهارداشت: این مدارس با توجه به اعتبارات مشخص شده برای این طرح و نیاز هر واحد آموزشی روند بهسازی را طی می کنند.
ابراهیمی در خصوص دریافت شهریه از خانواده ها افزود: مدارس غیردولتی اجازه دارند هنگام ثبت نام وجه نقد دریافت کنند و این مبلغ با توجه به بخشنامه ای که دریافت می کنند، سالانه تغییر می کند.
مسوول روابط عمومی آموزش وپرورش ناحیه 2 ری ادامه داد: مدارس دولتی به هیچ عنوان هنگام ثبت نام اجازه دریافت وجه نقد را ندارند و هیچ دستورالعملی و بخشنامه ای وجود ندارد که به مدارس دولتی اجاز دریافت شهریه را بدهد و اگر چنانچه دریافت شهریه در مدارس دولتی گزارش شود برابر مقرارت با آن واحد آموزشی برخورد می شود.
1194 / 1417/564


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن