تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819613693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه ها برای ثبت نام در نمایشگاه مطبوعات 3 روز فرصت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رسانه ها برای ثبت نام در نمایشگاه مطبوعات 3 روز فرصت دارند تهران- ایرنا- مشاور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد از شرایط و نحوه ثبت نام در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی خبر داد و گفت: ثبت نام از 5 شهریورماه بصورت اینترنتی آغاز شده و تا 20 شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار حوزه رسانه ایرنا، مهران عباسی انارکی افزود: تمامی رسانه های مکتوب و مجازی دارای مجوز و متقاضیان حضور در نمایشگاه مطبوعات تنها تا شنبه فرصت دارند در سامانه perssexpo.ir ثبت نام کنند؛ پس از بررسی های اولیه، ثبت نام قطعی از پانزدهم تا پایان مهرماه خواهد بود.
به گفته وی ثبت نام اولیه به منظور برآورد تعداد متقاضیان و با هدف برنامه ریزی و پیش بینی میزان تخصیص فضا،گروه بندی موضوعی رسانه ها، تأمین ملزومات و امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تأمین شبکه وخطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و سایر تمهیدات جانبی انجام می شود.

** زمان برگزاری نمایشگاه بیستم
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاههای اطلاع رسانی از 18 تا 24 آبان ماه سال جاری توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت شورای هماهنگی تشکل های مدیریتی مطبوعات کشور برگزار می شود.
براساس آخرین آمار ارائه شده معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد با گذشت 10 روز از ثبت نام رسانه ها در سامانه الکترونیکی perssexpo.ir، بیش از 360 نشریه، خبرگزاری، پایگاه اطلاع رسانی و موسسه مطبوعاتی برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ثبت نام کردند.
42 روزنامه، 28 دوهفته نامه، 32هفته نامه، 75ماهنامه، 13 دوماهنامه، 31فصلنامه، 23خبرگزاری، 66 پایگاه خبری، 24 موسسه مطبوعاتی و 28 متقاضی در بخش «صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط با مطبوعات» ثبت نام اولیه را انجام دادند.
مشاور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی با بیان اینکه متقاضیان به چهار دسته اصلی تفکیک می شوندگفت: دسته اول مطبوعات ( شامل روزنامه، هفته نامه، دو هفته نامه، ماهنامه، دوماهنامه و فصلنامه)،دوم خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و اطلاع رسانی، سوم مؤسسات مطبوعاتی، انجمن ها و تشکل های صنفی، روابط عمومی دستگاه ها و دسته چهارم صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط مطبوعاتی ( چاپ، کاغذ، توزیع، فناوری شبکه و اطلاعات، مؤسسات بازرگانی و دست اندرکار در زمینه آگهی های رسانه ای و ...) است.
به گفته وی تمامی مراحل پیش ثبت نام،ثبت نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه داران برای صدور کارت، اعلام سیاست ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویدادها و برنامه های جنبی نمایشگاه؛ صرفا از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات به نشانی اینترنتی perssexpo.ir انجام می پذیرد.
قائم مقام ستاد برگزاری نمایشگاه مطبوعات یادآور شد: در این مرحله از ثبت نام وجهی دریافت نمی شود ولی تعرفه واگذاری غرفه ها در سایت برای اطلاع متقاضیان درج شده است و در مرحله ثبت نام قطعی، متقاضیان متراژ و محل غرفه را از طریق سایت نمایشگاه روی نقشه مشخص و بصورت برخط، هزینه واگذاری را پرداخت خواهند کرد.
به گفته عباسی انارکی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات حداقل متراژ 12 متر بوده و با همین ضریب افزایش می یابد و برای متراژهای مازاد بر 24 متر برای رسانه های بخش خصوصی 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.
تمامی رسانه های مکتوب و مجازی دارای مجوز و متقاضیان حضور در نمایشگاه مطبوعات تنها تا شنبه فرصت دارند در سامانه perssexpo.ir ثبت نام کنند؛ پس از بررسی های اولیه، ثبت نام قطعی از پانزدهم تا پایان مهرماه خواهد بود.
وب گفت : امسال و برای نخستین بار، همه مراحل پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه داران برای صدور کارت، اعلام سیاست ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویدادها و برنامه های جنبی نمایشگاه؛ صرفا از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات انجام می پذیرد و در مرحله ثبت نام قطعی، متقاضیان متراژ و محل غرفه را از طریق سایت نمایشگاه روی نقشه مشخص و بصورت برخط، هزینه واگذاری را پرداخت خواهند کرد.

** متقاضیان شرکت در نمایشگاه مطبوعات به چهار دسته اصلی تقسیم شده اند:
مطبوعات (روزنامه، هفته نامه، دو هفته نامه، ماهنامه، دوماهنامه و فصلنامه)، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و اطلاع رسانی، مؤسسات مطبوعاتی، انجمن ها و تشکل های صنفی، روابط عمومی دستگاه هاو صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط مطبوعاتی (چاپ، کاغذ، توزیع، فناوری شبکه و اطلاعات، مؤسسات بازرگانی و دست اندرکار در زمینه آگهی های رسانه ای و ...) این چهار دسته را تشکل می دهند.
در نمایشگاه امسال همچنین با هدف ارتقاء سطح کیفی بیستمین نمایشگاه مطبوعات و بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود در فضای خبری و اطلاع رسانی کشور و در پی درخواست و پیگیری نهادها و دستگاه های دولتی، امکان حضور روابط عمومی این مجموعه ها در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، فراهم شده تا بتوانند با ارائه نشریات، تولیدات رسانه ای، برگزاری نشست های خبری با حضور مدیران ارشد دستگاه مربوطه در محل غرفه و همچنین تقویت ارتباط با سایر رسانه ها ضمن آشنایی بیشتر و بی واسطه با دست اندرکاران مطبوعات و خبرگزاری ها، به روند اطلاع رسانی فعالیت های خویش کمک کنند و در فضایی تخصصی و حرفه ای با فعالان عرصه رسانه به صورت چهره به چهره دیدار و تعامل داشته باشند.
فراهنگ(4)**1355**1569


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن