تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820003441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروه تنبور نوازان لاوج در تالار رودکی به اجرای برنامه می پردازد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از موسیقی گروه تنبور نوازان لاوج در تالار رودکی به اجرای برنامه می پردازد تهران - ایرنا - گروه تنبور نوازان لاوچ به سرپرستی حیدر کاکی کنسرتی را در تالار رودکی به روی صحنه خواهد برد.


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، در این کنسرت بخش هایی از آلبوم سحرگاهان به آهنگسازی حیدر کاکی و قطعاتی از ساخته های علی اکبر مرادی در دو بخش کردی و فارسی اجرا می شود.
در بخش فارسی کنسرت قطعات نسیم، بیکران، دلاچونی، بیداد و عاشقان، سحرگاهان و آوازهایی در مقام قه تار و سحری با اشعاری از باباطاهر، مولوی کرد و مولوی فارس تقدیم مخاطبان می شود و در بخش کردی این کنسرت نیز قطعات گردون، خانه میری، ئاخ له یل، داخ له یل، کله پیر، عاشق، مه جنوون، شمشادونه رگس با اشعاری از بیسارانی، پرتو کرمانشاهی، سعید عبادتیان و سید صالح ماهیدشتی اجرا می شود.
در این اجرا حیدرکاکی(تنبور و شورانگیز و همخوان)، سید محسن نهانی(نی)، سیروان منهویی(عود)، کامران احمدی(دف)، فرزاد بازگیر(تنبور، همخوان)، صیاد محمدی(تنبور،همخوان)، مریم شهبازی(همخوان)، مرجان بنایی(همخوان) و همایون کاکی(تنبک، تنبور ) گروه تنبور نوازان لاوچ را همراهی خواهند کرد.
کنسرت تنبور نوازان لاوچ 21 شهریورماه ، ساعت 20 در تالار رودکی اجرا می شود.

** اجرای پریشاد برای بانوان
کنسرت گروه پریشاد به سرپرستی پریچهر خلوتی بصورت تک اجرا در تالار وحدت میزبان بانوان خواهد بود.
گروه موسیقی پریشاد به سرپرستی پریچهر خلوتی اجراهای بسیاری را در ایران به صحنه برده است و اکنون کنسرتی را ویژه بانوان در تالار وحدت برگزار می کند.
این کنسرت روز جمعه 21 شهریورماه ساعت 15 در تالار وحدت بر روی صحنه می رود.
فراهنگ (2) ** 9252 ** 1569


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن