تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820114147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیزدهمین دوسالانه عکس دی ماه برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دو خبر از حوزه تجسمی سیزدهمین دوسالانه عکس دی ماه برگزار می شود تهران-ایرنا-سیزدهمین دوسالانه عکس ایران از 3 تا 23 دی ماه 1393 در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.


دبیر سیزدهمین دوسالانه عکس ایران روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی ایرنا افزود: سیزدهمین دوسالانه عکس با موضوع آزاد در دو بخش رویکرد آرت فوتوگرافی و رویکرد خلاقانه برگزار می شود که این دوسالانه غیر رقابتی بوده و به همه راه یافتگان، مدال دوسالانه، کتاب و گواهی شرکت اهدا می شود.
"اسماعیل عباسی" اظهارداشت: این بخش با تأکید ویژه بر رویکرد آرت فوتوگرافی که مترادف عکاسی مفهومی است، برگزار خواهد شد. آرت فتوگرافی به فرآیندی در عکاسی اطلاق می شود که هنرمند طی آن می کوشد با استفاده از قابلیت های این رسانه، اندیشه مشخصی را به تصویر درآورد.
وی گفت: بخش خلاقانه به صورت تک عکس بوده و به نگاه و رویکرد خلاقانه عکاسان اختصاص دارد. در اینجا منظور از خلاقیت، رجوع به توانایی های عکاس در انتخاب موضوع، سازماندهی بصری و روش بیان است که حاصل این کار به تصویری تأمل برانگیز تبدیل شود.
وی بیان داشت: مهلت ثبت نام و ارسال آثار این بخش تا ساعت 8 صبح روز شنبه 3 آبان 1393 است. در بخش رویکرد خلاقانه نیز مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا ساعت 8 صبح روز شنبه 24 آبان 1393 است.
ثبت نام و دریافت آثار سیزدهمین دوسالانه عکس ایران از روز شنبه، 22 شهریور از طریق پایگاه اینترنتی به نشانیwww.nips.org.ir و www.nips.net.ir انجام خواهد شد. هر متقاضی می تواند در هر دو بخش شرکت کند.
انجمن عکاسی با همکاری مرکز هنرهای تجسمی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و موزه هنرهای معاصر تهران، سیزدهمین دوسالانه عکس ایران را از 3 تا 23 دی ماه 1393 در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می کند.

** مراسم چهارمین سال درگذشت هانیبال الخاص در موزه هنرهای معاصر
به مناسبت چهارمین سال در گذشت هنرمند فقید هانیبال الخاص مراسم بزرگداشت با سخنرانی آیدین آغداشلو 22 شهریور ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی ایرنا هانیبال الخاص متولد 1309(کرمانشاه) از هنرمندان نقاش، منتقد ومدرس هنری، مترجم ونویسنده ایرانی در روز 23 شهریور1389 در سن 80 سالگی در کالیفرنیا درگذشت. وی از نقاشان نوگرای معاصر ایران بود.
به همین منظور مراسم بزرگداشتی روز 22 شهریورماه از ساعت 6تا8 بعدازظهر باحضور مقامات فرهنگی- هنری، هنرمندان وبه همت موسسه مطالعات آشوری واتحادیه جهانی آشوریان، در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصرتهران برگزار می شود.
دراین مراسم یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان درمجلس شورای اسلامی ودبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان، آیدین آغداشلو از هنرمندان ونویسندگان هنرهای تجسمی به سخنرانی می پردازند.همچنین در این مراسم تعدادی از آثار هانیبال الخاص که متعلق به گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران می باشد وفیلم مستندی در ارتباط با این هنرمند به نمایش در می آید. در پایان از سایت هانیبال الخاص رونمایی می شود.
هانیبال الخاص بیش از 100 نمایشگاه اختصاصی وبیش از 200 نمایشگاه گروهی در ایران، اروپا، کانادا، آمریکا واسترالیا برپا داشته است. وی همچنین در هنرستان پسران، دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد به تدریس مشغول بوده است.وی چهارکتاب در زمینه آموزشی هنرتالیف وبرای ده ها کتاب طرح روی جلد طراحی کرده است.
فراهنگ(4)**9338**1569


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن