تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804800942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان اصفهان: تعامل زندانها با دستگاه قضایی زمینه ساز کاهش جمعیت کیفری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دادستان اصفهان: تعامل زندانها با دستگاه قضایی زمینه ساز کاهش جمعیت کیفری است اصفهان - ایرنا - دادستان اصفهان، افزایش تعامل دستگاه قضایی با اداره کل زندانها را زمینه ساز کاهش جمعیت کیفری در استان برشمرد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، "حسن رحیمی" در دیدار با مدیرکل زندانهای استان اصفهان بر این تعامل دو طرفه تاکید کرد و افزود: دلجویی از زندانیان باعث افزایش آرامش روح و روان آنها می شود.
وی مهمترین عامل تقویت در امر زندانبانی را تعامل و همکاری بیش از پیش قضات و محاکم قضایی خواند و اظهار امیدواری کرد این تعاملات در تمام زمینه ها افزایش یابد.
رحیمی با قدردانی از زحمات مسوولان زندانهای استان در سالهای اخیر گفت: بحث زندان و حبس زدایی در دستور کار دادستانی قرار دارد و معتقدم که اگر تعامل و همفکری دو مجموعه با یکدیگر لحاظ نگردد به رسالت اصلی نزدیک نخواهیم شد.
دادستان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش دلجویی و شنود گفته ها و مشکلات زندانیان را مهم برشمرد و افزود: بازگو کردن و گفتگوی مددجو با یک مسوول قضایی علاوه بر تخلیه وی و ایجاد آرامش روحی و روانی زندانی با خانواده خود، موجب برخورد خوب با زندانبان در دوران حبس می شود.
رحیمی تاکید کرد: دادیار ناظر زندان با حضور در بین مددجویان بصورت روزانه و هفتگی این امر را تسریع خواهد بخشید.
دادستان اصفهان همچنین بر اجرای فعالیت های فرهنگی و مذهبی، اشتغال و حرفه آموزی و حمایت از خانواده های زندانیان نیز تاکید کرد و قول مساعد داد در اولین فرصت از زندانهای مرکزی، اردوگاه، کانون اصلاح و تربیت و زندان نسوان بازدید و با مددجویان دیدار و گفتگو کند.
مدیرکل زندانهای استان اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به وضعیت موجود زندانهای استان گفت: اشرافیت دادستان فعلی بر وضعیت زندانها به جهت سمت قبلی در معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان بر کسی پوشیده نیست.
"رمضانعلی امیری" ابراز امیدواری کرد که با تدابیر جدید و تداوم حرکت های دادستان قبلی، روند کاهش جمعیت کیفری با هدف جبران کمبود فضای فیزیکی انجام گیرد.
وی با اشاره به تدابیر دادستان سابق اصفهان گفت: روند فعالیت های مذهبی و قرآنی با تدابیر دادستان سابق و دادیار ناظر زندان، آرامش و روحیه تحمل حبس را در بین مددجویان افزایش و در مقابل نیز دیدگاه خانواده ها و جامعه را نسبت به زندان تغییر داد.
امیری اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به تشویقات مرخصی و اعزام به مشهد مقدس در حال حاضر تعداد بیش از 850 زندانی حافظ یک جزء تا 30 جزء قرآن کریم در زندانها در حال حفظ و تحمل حبس هستد.
مدیر کل زندانهای استان در بخش دیگری از سخنانش وجود ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان، بنیاد تعاون و خیرین را از جمله بازوان قوی در کنار زندانهای استان عنوان کرد.
امیری افزود: در برخی مواقع نزدیک به بحران در سالهای اخیر با کمک خیرین و نهادهای وابسته با تعامل و حمایت مرجع قضایی کمک های موثری انجام شد که در آینده نیز با تدابیر و حمایت های دادستانی اصفهان این امر بیشتر از قبل لحاظ خواهد شد.
د/510/ 607


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن