تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802732281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط عمومی ها فرصت مقایسه عملکرد دولت کنونی را با دولت های پیشین برای مردم تسهیل کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روابط عمومی ها فرصت مقایسه عملکرد دولت کنونی را با دولت های پیشین برای مردم تسهیل کنند کرمانشاه - ایرنا - سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه گفت: روابط عمومی ها عملکرد دولت تدبیر و امید را با عملکرد دولت های پیشین مقایسه کنند و فرصت این مقایسه را در جامعه برای شهروندان تسهیل کنند.


به گزارش ایرنا، امیر بابایی روز سه شنبه در سومین نشست هم اندیشی روابط عمومی های فرمانداری های استان در فرمانداری صحنه بر ضرورت ایجاد زمینه مقایسه میان عملکرد دولت تدبیر و امید و دولت های پیشین تاکید کرد و افزود: هم اکنون برخی عملکرد دولت را با شرایط مطلوب و آرمانی مقایسه می کنند.
وی در باره اهمیت فعالیت روابط عمومی ها گفت: در سازمان ها به سرمایه های مادی توجه خاصی می شود زیرا سرمایه های مادی٬ عینیت دارند و قابل احصا و کمیت گذاری هستند اما متاسفانه به سرمایه های معنوی و اجتماعی سازمان ها کمتر توجه می شود زیرا عینیت ندارد و قابلیت احصا و محاسبه نیست.
وی در باره سرمایه های معنوی و اجتماعی سازمان ها اظهار کرد: سرمایه اصلی دولت تدبیر و امید٬ مردم هستند و مردم و بالاخص فعالان اجتماعی و سیاسی به عنوان سرمایه های اجتماعی دولت محسوب می شوند که بسیار باارزش تر از سرمایه های مادی به حساب می آیند. وی ادامه داد: کانال ارتباطی این سرمایه ها با دولت نیز روابط عمومی ها هستند به عبارتی روابط عمومی ها٬ حافظان و جمعداران این سرمایه های مهم می باشند و فعالیت آنها برای حفظ و قوام این سرمایه ها باید باارزش و ضروری تلقی شود.
بابایی، ضمن گلایه از برخی مدیران که روابط عمومی ها را در حد امور روزمره و جاری تنزل می دهند٬ ادامه داد: سعی ما این است که وظیفه نصب پارچه نوشته و تهیه بنر و برگزاری مراسم و... را از وظایف اصلی روابط عمومی ها جدا کنیم تا روابط عمومی ها بتوانند به وظایف و کارهای اصلی خود بپردازند.
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه، علاقه داشتن به مردم را یکی از شاخصه های فعالان عرصه روابط عمومی دانست و گفت: به عنوان روابط عمومی فرمانداری ها اولویت های خود را مشخص کنید و با توجه به محدودیت منابع و امکانات بجای پرداختن به کارهای متعدد غیراولویت دار، به کارهای اساسی و با اولویت بپردازید و به محیط بیرون از سازمان توجه نمایید و ارتباطات و موضوعات درون سازمانی را به منابع انسانی بسپارید.

نقش روابط عمومی ها را برجسته کنید

فرماندار صحنه نیز ضمن اشاره به مشکلات سازمان ها گفت: ما در بحث روابط عمومی ها با مشکلات سیستمی مواجه ایم بطوریکه سیستم توجه ویژه ای به روابط عمومی ندارد و مدیران عموما جایگاه روابط عمومی را درک نکرده اند و آن را در حاشیه قرار داده اند.
شهریار عباس آبادی در باره نیروهای فعال در روابط عمومی ها افزود: نیروهای روابط عمومی به دنبال موضوعات جدید و علم روز در این عرصه نیستند و ما انتظار داریم که روابط عمومی استانداری با ایده های نو٬ نقش روابط عمومی ها را برجسته کند.
وی تاکید کرد: اگر روابط عمومی ها کار خود را بموقع و درست انجام دهند بار زیادی از دوش مدیران برداشته می شود و بر عملکرد مدیران تاثیر زیادی بجا می گذارد.
عباس آبادی، ضمن ابراز امیدواری نسبت به اینکه حرکتی در عرصه روابط عمومی های استان ایجاد شود٬ گفت: از شخص استاندار و معاونین ایشان برای ایجاد این حرکت باید کمک گرفت و ضمن ارتباط با دانشگاه برای آنها دوره های آموزشی نیز برگزار کنیم.
وی به تشکیل شورای روابط عمومی های شهرستان صحنه اشاره کرد و همچنین پیشنهاد داد که استانداری و فرمانداری ها مانند دولت سخنگو داشته باشند تا وحدت رویه حفظ شود و ارتباط با مردم روان شود.
در این نشست مشکلات و موضوعات روابط عمومی های شهرستان ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد در آینده نزدیک نشست روابط عمومی های فرمانداری ها و دستگاه های استان با استاندار کرمانشاه برگزار شود.
567


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن