تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813117071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوانح رانندگی جان 480 اصفهانی را گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سوانح رانندگی جان 480 اصفهانی را گرفت اصفهان- ایرنا- مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در پنج ماه اول امسال 480 نفر بر اثر حوادث رانندگی در استان اصفهان جان باختند که این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.


علی سلیمانپور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود :کشته شدگان شامل 112 زن و 368 مرد بودند.
وی بیشترین تلفات حوادث ترافیکی استان را در جاده های برون شهری با 263 مورد عنوان کرد و گفت : پس از آن 184مورد در مسیرهای درون شهری، 24 مورد در جاده های روستایی ،شش مورد مربوط به جاده های خارج استان و سه مورد نامعلوم گزارش شده است.
سلیمانپور با بیان اینکه در پنج ماه اول امسال 9 هزار و 778 مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه کردند، ادامه داد: از این تعداد شش هزار و 869 نفر مرد و دو هزارو 909 نفر زن بودند.
مصدومین حوادث ترافیکی پنج ماهه اول امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 5.2 درصد کاهش یافته است.
** افزایش تقاضای سقط درمانی دراصفهان
مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: درپنج ماه اول امسال تقاضای سقط درمانی در این استان 19 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
سلیمانپورافزود:224 نفر درپنج ماه اول امسال برای دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه که 160 نفر از آنها مجوز دریافت کردند.
وی با بیان اینکه سازمان پزشکی قانونی کشور متولی بررسی درخواست ها و صدور مجوز سقط درمانی است، ادامه داد: این نهاد تنها درمواردی اقدام به صدور مجوز سقط درمانی می کند که جنین زیر چهار ماه دارای ناهنجاری های شدید مادرزادی باشد.
سلیمانپور ادامه داد: پزشکی قانونی در صورت مبتلا بودن مادر به بیماری های سخت که همراه باخطر جانی او در صورت تداوم بارداری باشد نیز مجوز سقط درمانی صادر می کند.
**کاهش آمار متوفیات ناشی از سوء مصرف مواد مخدر و افزایش تلفات کار
سلیمانپور با بیان اینکه شمار اجساد معاینه شده ناشی از سوء مصرف مواد مخدر درپنج ماه اول امسال نخست 80 نفر بوده است، اظهار داشت: از این تعداد هفت نفر زن و 73 نفر مرد بودند.
وی گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 11،1 درصد کاهش نشان می دهد.
مدیر کل پزشک قانونی استان اصفهان گفت: 56 نفر مرد به دلیل حوادث ناشی از کار در پنج ماه اول امسال فوت کردند که در مقایسه با تلفات 43 نفری دوره مشابه پارسال2، 30 درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: در این مدت آمار مصدومین ناشی از حوادث کار با یکهزارو 257مورد شامل 62 زن و یکهزارو 195 مرد، نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 دهم درصد کاهش داشته است
** افزایش پرونده های به نتیجه رسیده
مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه تعداد پرونده های به نتیجه رسیده در کمیسیون های پزشکی قانونی استان در پنج ماه اول امسال 468 فقره بود، اضافه کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 1. 38 درصد افزایش نشان می دهد.
وی گفت: از کل پرونده های به نتیجه رسیده دراین مدت 237 مورد مرتبط به پزشکی قانونی، 125 مورد در ارتباط قصور پزشکی و 106مورد مرتبط با روانپزشکی بوده است.
**مراجعه بیش از 20 هزار نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع
سلیمانپور گفت: درپنج ماه اول امسال20 هزارو 764 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 3،5 درصد کاهش یافته است.
وی افزود: از کل مراجعین نزاع، شش هزار و 521 نفر زن و 14 هزار و 243 نفر مرد بودند
7137/ت / 546


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن