تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803625534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضوشورای شهرتهران خواستار حساسیت چمران به هزینه های شهرداری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضوشورای شهرتهران خواستار حساسیت چمران به هزینه های شهرداری شد تهران بزرگ - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر اسلامی تهران در اولین جلسه هیات رییسه جدید شورا ازرییس شورا به عنوان برادرشهید چمران خواست: فراموش نکند عالم محضر خداست وباید پاسخگوی اعمال خود به شهدا در روز قیامت باشد، پس نسبت به هزینه های شهرداری حساس باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل دوستی روز سه شنبه در نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک به رییس جدید شورای اسلامی شهر تهران و هیات رییسه و اصول گرایان تصریح کرد: من حرف هایم را هرچند که هزینه زیادی داشته باشد، می گویم.
عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران خطاب به مهدی چمران رییس شورای شهر گفت: 10 سال ریاست شورا بر عهده شما بود و امیدوارم در این دوره نیز ماندگار باشید.
وی ادامه داد: در مدت مدیریت 10 ساله شما دو مدیریت نادرست اتفاق افتاد که خواستار عدم تکرار آن در این دوره از ریاست شما هستم.
این عضو اصلاح طلب شورا با اشاره به دوران محمود احمدی نژاد در مقام شهردار تهران تصریح کرد: در آن دوران هزینه هایی صورت گرفته که فاقد سند است و شما هیچ نظری در خصوص مبالغ 350 و 120 میلیاردی فاقد سند نداده اید.
دوستی با اشاره به زمان محمدباقر قالیباف به عنوان شهرداری تهران در زمان ریاست چمران ادامه داد: اتفاق نادر آن زمان هزینه های فاقد اعتبار بود که با اصلاح یا تخصیص بودجه قابل حل است.
وی افزود: این درست نیست که قالیباف به هر جای تهران که سر می زند بدون در نظر گرفتن شورا و نظرات اعضای شورای اسلامی شهر تهران به مردم قول بدهد.
دوستی تصریح کرد: البته با حضور هیات رییسه جدید قول های شهردار تهران عملیاتی تر می شود و به همین دلیل باید پیش از همه پیروزی هیات رییسه جدید را به ایشان تبریک می گفتم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران حمایت، هدایت و نظارت را استراتژی شورای شهر دانست و خاطر نشان کرد: این استراتژی با ریاست احمد مسجد جامعی یا چمران تغییر نمی کند، چون خواست رهبر معظم انقلاب است.
دوستی گفت: در سال دوم انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران، اصول گرایان به یک حماسه دست زدند و این پیروزی غرور آفرین را به همه آنها تبریک می گویم.
چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز ضمن تشکر از تذکر اسماعیل دوستی با بیان اینکه نصایح را مورد توجه قرار خواهم داد، تصریح کرد: بارها تکرار کرده ام هزینه فاقد سند وجود ندارد زیرا اگر سندی وجود نداشت آمار قابل دسترس برای شما وجود نداشت.
وی ادامه داد: از سال 82 تاکنون حساب های شورا از شهرداری تهران انجام می شود، حتی 15 سال گذشته از سوی شورا بررسی شده است.
چمران در خصوص سندهای فاقد اعتبار نیز اظهار کرد: هر بودجه ای در شورای اسلامی شهر تهران باید بررسی شود و سندهایی که شما فاقد اعتبار می دانید، روال قانونی خود را طی خواهد کرد.
وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر تهران چشمان ناظر بر شهرداری و کل شهر تهران است و وظیفه نمایندگی مردم ایجاب می کند که به مسائل حساس باشیم و در صورت اشتباه بودن یک هزینه آن را به عنوان عضو شورا نپذیریم.
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: کارهای شورا با کمک، همدلی و همکاری اعضای شورا به پیش خواهد رفت و اصل موضوع خدمت کردن به مردم است.
وی افزود: این انتخابات نه پیروزی است نه شکست، زیرا احمد مسجد جامعی با ریاست بر شورا به محبوبیت نرسیده و آشنایی من هم با ایشان به خاطر ریاست شورا نمی باشد.
وی خاطر نشان کرد: ما در کنار هم بدون سیاسی کاری باید به راه شورا ادامه دهیم و توصیه می کنم نسبت به اتفاقات شهر حساسیت بیشتری به خرج دهیم.
محسن پیرهادی عضو کمیسیون نظارت و حقوق شهرداری تهران نیز با بیان اینکه هر دوره از زندگی فرصتی برای خدمت کردن است، اظهار کرد: این انتخابات پیروزی یا شکست نبود بلکه ما این را فرصتی دوباره برای خدمت بیشتر به مردم می دانیم.
وی ادامه داد: ما باید آستانه تحمل خود را در مقابل واگذاری مسئولیت های اجتماعی بالا ببریم، بی اخلاقی هایی که در دوران انتخابات رخ می دهد هزینه های بسیاری را به شهر و کشور وارد می کند.
این عضو اصولگرای شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: ریاست جمهوری نیز هر کجا می رود قولی می دهد که بعد می تواند با گرفتن مصوبه ای از مجلس آن را اجرایی کند.
پیرهادی خاطر نشان کرد: شهردار تهران نیز به قول های خود از طریق قانون عمل می کند و این ما هستیم که باید آستانه تحمل باخت ها را داشته باشیم و این در حالی است که ما انتخابات هیات رییسه را پیروزی نمی دانیم بلکه فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم می دانیم.
دراین میان درگیری لفظی بین پیرهادی و دوستی درگرفت که با وساطت چمران پایان یافت.
تهرام/7561/ 699


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن