تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798312799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان: تعاونی ها محور توسعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار گیلان: تعاونی ها محور توسعه هستند رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: تعاونی ها مدار و محور توسعه هستند و با حمایت از این بخش، باید روند توسعه شتاب بیشتری بگیرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدعلی نجفی" روز سه شنبه در جلسه تجلیل از تعاونگران برتر استان گیلان افزود: نظر ما براین است که باید نگاه به بخش تعاونگری در کشور بخصوص توسط متولیان تقویت شود و ما تصمیم داریم در استان از این بخش حمایت کنیم .
وی تصریح کرد: ضروری است که تعاونی ها به بازسازی و بازنگری و تجدید روحی بپردازند که مسوولان نیز به کمک آنها خواهند شتافت.
وی اظهار داشت: ما اعتقاد داریم در جلسات مختلف در کنار تصمیم گیران دولتی و در سطوح بالا بخش های تعاونی و خصوصی نیز باید حضور قوی داشته باشند.
نجفی تاکید کرد: در کار جمعی نظیر شوراها و تعاونی ها باید منافع شهر ، ملی و کشور در نظر گرفته شود و از تنگ نظری و توجه به منافع فردی پرهیز شود.
وی با اشاره به اینکه تلاش ها باید در نهایت با رویکرد مردمی و کمک به بخش تعاونی همراه باشد، یادآورشد: استان گیلان در بخش کشاورزی ، صنایع و گردشگری پتانسیل های بالایی دارد که باید از آن ها به خوبی استفاده شود.
وی خواستار حمایت اداره تعاون استان از عرضه تولیدات بخش تعاونی شد و گفت:جای بانک ها در تولید و حمایت از تعاونی ها خالی است و هنوز سیستم بانکی کشور رویکرد حمایتی از این بخش ندارد.
نجفی اظهار داشت: در سال های اخیر نتایج کار بانک ها در حمایت از سرمایه های کشور با سود 27درصد معین نیست و نتوانسته اند سرمایه های بخش تعاونی ها را حفظ کنند.
وی اظهارداشت:با سود آشکار و نهان بالای 30درصد بانک های خصوصی و قرض الحسنه، بسیاری از سرمایه های اندک تعاونی ها که باید جمع می شد و به سرمایه های بزرگ تبدیل می شد را از دست داده ایم.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: مشکلات اصلی و لاینحل فعلی در بخش تعاونی هاست و به علت مشکلاتی که در بخش تعاونی مسکن داریم، از وضعیت تعاونی ها نگران هستیم .
در این جلسه که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، حسن تامینی یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: با توجه به مالیات ها، ارزش افزوده ، سختی کار و سودهای بانکی بالای 26درصد، تعاونی معنا پیدا نمی کند و بخش تعاونی نمی تواند روی تولید و محصولات خود حساب کند.
وی خاطرنشان کرد: در بخش صنعت در استان گیلان یک هزار و 160طرح نیمه تمام تعطیل شده که بخش تعاون می تواند با فعال کردن این طرح ها نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در گیلان داشته باشند.
وی خواستار تجدید نظر در برنامه ریزی ها نسبت به بخش تعاونی شد و از سیستم بانکی خواست از این بخش حمایت کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان نیز با اشاره به اینکه نقش تعاون در اقتصاد ملی پنج درصد است، گفت: تعاون به معنای همکاری و همیاری بخشی از فرهنگ ملت ایران بشمار می رود.
محمود ایزد دوست افزود: در استان گیلان سه هزار و 63تعاونی فعال وجود دارد که یک میلیون و 908نفر عضو آن هستند و این تعاونی ها در بخش هایی نظیر صنعت ، معدن، مسکن ، شرکت های بخش کشاورزی، خدماتی، مرزنشینان ، صنایع دستی و فرش دستبافت فعالیت دارند.
در پایان این جلسه، از تعدادی از تعاونگران برتر استان گیلان تجلیل بعمل آمد.
از 12 تا 18 شهریورماه به عنوان هفته تعاون تعیین و نامگذاری شده است.ک/2
619 / 695
.


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن