تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819909636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفت آمریکا در آستانه 93 دلاری قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نوسانات بهای جهانی نفت/
نفت آمریکا در آستانه 93 دلاری قرار گرفت
بهای نفت خام روز سه شنبه در بازار آسيا تحت تاثير نگرانی‌های مربوط به کاهش تقاضا، قدرت گرفتن دلار و چشم‌اندازهای توليد فراوان نفت در جهان، دچار نوسان شد.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، امروز سه شنبه در بازار آسيا، هر بشکه نفت خام سبک شيرين آمريکا (وست تگزاس اينترمديت) براي تحويل در ماه اکتبر با 33 سنت افزايش، 92 دلار و 99 سنت داد و ستد شد.

هر بشکه نفت خام برنت درياي شمال نيز براي تحويل در همان ماه با 9 سنت کاهش ، 100 دلار و 11 سنت معامله شد.

بانک «يونايتد آورسيز» اعلام کرد ارقام نااميد کننده و غيرمنتظره وضعيت اشتغال در آمريکا نگراني هايي در مورد چشم اندازهاي تقاضاي جهاني نفت ايجاد کرده و اين در حالي است که عرضه جهاني نفت در حال حاضر زياد است.

به علاوه، چين، دومين مصرف کننده طلاي سياه در جهان ماه اوت مازاد تجاري بي سابقه اي را به ثبت رساند که به ويژه حاصل کاهش واردات اين کشور براي دومين ماه متوالي است و اين يکي از نشانه هاي از نفس افتادن رشد اقتصادي اين کشور به شمار مي رود.

همچنين قدرت گرفتن دوباره واحد پول آمريکا در برابر ارزهاي اصلي، که از جذابيت خريد نفت به دلار براي سرمايه گذاران داراي ارزهاي ديگر مي کاهد، بهاي نفت خام را تحت تاثير قرار داده است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن