تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818868611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دل‌بوسکه: اسپانيا به سيلوا اجازه‌ي درخشش داد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دل‌بوسکه: اسپانيا به سيلوا اجازه‌ي درخشش داد
سرمربي اسپانيا به تمجيد از بازيکن منچستر سيتي به‌دليل درخشش در برابر مقدونيه پرداخت و اذعان کرد که قرمزها در جام جهاني اخير اعتبار خود را از دست دادند.

به گزارش "ورزش سه"، داوید سیلوا مهاجم منچستر سیتی در بازی تیم ملی اسپانیا برابر مقدونیه در دور انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ که منجر به پیروزی ۱-۵ ماتادورها شد، بهترین بازیکن میدان بود. او یک گل به ثمر رساند و روی سه گل از چهار گل دیگر نقش مهمی ایفا کرد تا اسپانیا پس از تحقیر در جام جهانی دوباره سر بلند کند.

دل‌بوسکه سرمربی اسپانیا عملکرد سیلوا را ستود و اظهار داشت آزادی عمل بیشتر او در تیم ملی اسپانیا سبب‌ساز این درخشش بوده است. او همچنین اعتراف کرد که پس از جام جهانی اسپانیا دیگر وجهه و احترام خود را از دست داده است، اما ابراز امیدواری کرد که آ‌ن‌ها بتوانند با پیروزی‌های بعدی شرایط را تغییر بدهند.

«مسلما سیلوا امشب یکی از بازیکنان شاخص میدان بود. این به خاطر آزادی عملی بود که به او داده شده بود. او سعی کرد تا با سایر بازیکنان در خط جلو ارتباط برقرار کند و در این راه موفق بود. او استعداد خاصی در متلاشی کردن دفاع حریف دارد. ما می‌دانیم که اسپانیا اعتبار خود را پس از جام جهانی از دست داده است و ما حالا باید دوباره خودمان را اثبات کنیم. برای این کار، باید عملکرد خوبی در میدان داشته باشیم. پس سعی می‌کنیم خوب بازی کنیم و امتیازات لازم را برای راهیابی به یورو ۲۰۱۶ به‌دست بیاوریم.»


دلبوسکه (سرمربي)تيم ملي اسپانيا


1393/06/18 10:52  تعداد بازدید: 4,319





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن