تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی:برپایی اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ساحلی دریزد موفقیت آمیزبود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمربی:برپایی اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ساحلی دریزد موفقیت آمیزبود یزد - سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، برپایی اردوی آمادگی این تیم در استان یزد بر اساس برنامه های پیش بینی شده را موفقیت آمیز دانست.


"مارکو اکتاویو " روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در یزد افزود: این اردو به مدت سه روز به میزبانی باشگاه ورزشی گلساپوش و همکاری هیات فوتبال یزد برپا شد.
وی خاطر نشان کرد: در طول برپایی این اردو و در کمپ تمرینی گلساپوش، تیم های ملی الف و ب فوتبال ساحلی ایران به مصاف تایلند رفتند که بسیار مثمر ثمر بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران خاطر نشان کرد: برگزاری این مسابقات دوستانه برای ارتقای آمادگی تیم های ایران جهت حضور در مسابقات بین المللی حائز اهمیت است.
اکتاویو گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی تایلند در آسیا سابقه زیادی دارد و بعلت سرعتی بودن و قدرت بالا گزینه خوبی برای ارزیابی تیم ملی ایران بود .
وی از کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال و همچنین باشگاه گلساپوش و هیات فوتبال استان یزد برای برپایی این اردو و انجام مسابقات تدارکاتی قدردانی کرد .
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران همچنین به وضعیت فوتبال ساحلی و رشد خوب آن در یزد اشاره و گفت: یزد را باید از قطب های مهم این رشته در ایران دانست .
اکتاویو افزود: طی چند سال گذشته بخاطر همکاری مسوولان و باشگاه گلساپوش یزد شاهد شناسایی و تربیت و توسعه فوتبال ساحلی و بازیکنان خوب آن هستیم .
تیم فوتبال ساحلی تایلند در دو بازی تدارکاتی خود در برابر تیم های الف و ب ایران به ترتیب با نتایج 10 بر دو و سه بر یک شکست خورد و امروز در آخرین بازی خود به مصاف تیم باشگاه گلساپوش یزد می رود.ک3
7536/ 650


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن