تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805289109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي تفاهم نامه ساخت و بهره برداري بيمارستان تخصصي سوانح سوختگي عميديه در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۳ (۹:۱۶ق.ظ)
بين دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي و سازمان اوقاف صورت گرفت؛ امضاي تفاهم نامه ساخت و بهره برداري بيمارستان تخصصي سوانح سوختگي عميديه در تهران تفاهم نامه ساخت و بهره برداري بيمارستان تخصصي سوانح سوختگي عميديه (موقوفه) به امضاي دکتر علي اصغر پيوندي رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهيدبهشتي و مهندس عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خيريه رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، در مراسم امضاي تفاهم نامه، دکتر پيوندي رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي گفت: وقف از سنت هاي حسنه در شريعت اسلام است، که برآن تاکيد شده و در حوزه بهداشت و درمان نيز مايه خير و برکت است.
وي افزود: در نظام سلامت با مشکلات زيادي روبرو هستيم که نمي‌توانيم فقط به بودجه هاي دولتي اکتفا کنيم و شايد نتوانيم در شان مردم به ارايه خدمت بپردازيم.
راه برون رفت از اين شرايط اين است که با جلب مشارکت خيرين سعي کنيم تا رضايتمندي مردم و خداوند را کسب کنيم.
دکتر پيوندي با اشاره به ضرورت وجود يک بيمارستان تخصصي سوانح سوختگي با تجهيزات کامل در پايتخت کشورخاطرنشان کرد: ساخت و تجهيز يک بيمارستان مجهز سوختگي کارعظيم و بسيار پر هزينه اي است که بايد با مشارکت شروع شود، استمرار يابد و ختم شود.
وي گفت: اميدوارم بتوانيم بيمارستاني مطابق با استانداردهاي قابل قبول احداث کنيم و به درمان بيماران بپردازيم.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي ضمن گراميداشت ياد مرحوم عميدي نوري، گفت: بيمارستان سوانح و سوختگي ترميمي عميديه بيمارستاني100 تختخوابي است که داراي 30 تخت سوختگي و 70 تخت ترميمي خواهد داشت.
وي پيشنهاد کرد: بنيادي با مشارکت بنيادها و سازمان هاي خيريه و نيکوکاري و مردم تأسيس شود تا در ساخت اين بيمارستان و اموري نظير آن مشارکت کنند.
دکتر پيوندي در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد:‌ با آغاز طرح تحول نظام سلامت درصدد افزايش رضايتمندي مردم بوده‌ايم اما در اين مسير، مشارکت مردم، مجلس و دولت را نياز داريم تا در راهي که شروع کرديم با مشارکت و همدلي يکديگر بتوانيم دغدغه ها را کاهش داده و رضايتمندي مردم را افزايش دهيم.
مهندس عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خيريه نيز با ابراز خوشنودي از احياي موقوفه مرحوم دکتر عميدي نوري اظهار اميدواري کرد: همکاري هاي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي اين بيمارستان به بهره برداري برسد و منشا خير براي مردم شود.
وي اظهار داشت: موقوفات در سطح کشور توسط مردم با نيت خير به ارث گذاشته مي شوند تا صرف امور خير شوند اميدواريم بتوانيم از اين موقوفات بهره گرفته و منشا خير باشد.
مهندس عابد در ادامه گفت: انشاءا... با امضاي اين تفاهم نامه و ساخت اين بيمارستان بتوانيم نيت خير واقف اين موقوفه را زنده کنيم و قطعا هر کاري با تعامل، وحدت و انسجام همراه باشد با خير و برکت بيشتري همراه خواهد بود.
در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمين غلامرضا محمدزاده رئيس اداره کل اوقاف و امور خيريه استان تهران نيز در اين نشست گفت: درمان يکي از دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري و مردم است، خيران بايد وارد اين حيطه شوند تا با کمک دولت و موقوفات در قدر شأن مردم اين پروژه‌ها به سامان برسد.
حجت‌الاسلام و المسلمين محمدزاده ادامه داد:‌ بخش خصوصي به خاطر بالابودن هزينه‌هاي سوانح و سوختگي و ترميمي به اين حوزه ورود نمي‌کند، همچنين بيماري‌هاي رواني نيز هزينه‌بر هستند و بخشي براي ساخت بيمارستاني با اين حوزه که موقوفه دکتر افشين است، نيز در دست اجرا داريم که مقدماتش فراهم شده است.
وي افزود:‌ دکتر عميدي نوري زميني را در خيابان شهيد مطهري وقف کرده‌اند که با پيگيري هاي صورت گرفته، اين زمين به سوانح و سوختگي و ترميمي اختصاص يافت و منجر به امضاي تفاهمنامه براي ساخت اين بيمارستان شد. انشاءا... افتتاح اين بيمارستان در نهايت طي 3 سال آينده همزمان با ميلاد امام رضا(ع) خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن