تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820632959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فساد مالی موجب آسیب های جدی به اقتصاد کشور شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: فساد مالی موجب آسیب های جدی به اقتصاد کشور شده است خرم آباد - ایرنا - نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: فساد مالی از مشکلات جدی است که گریبانگیر مملکت و موجب آسیب های جدی به اقتصاد کشور شده است.


به گزارش ایرنا، "عباس قائدرحمت" روز دوشنبه در نهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر لرستان در خرم آباد افزود: وجود بی انضباطی های مالی و نبود شفافیت در اطلاعات اقتصادی کشور موجب رانت خواری شده است.
وی، دسترسی غیرعادلانه برخی افراد به اطلاعات و فرصت های اقتصادی کشور را موجب ویژه خواری این افراد در سالهای گذشته دانست.
قائد رحمت ادامه داد: چهار طرح در لرستان به پرونده اختلاس سه هزار میلیارد ریالی ارتباط دارد که با وجود پیگیری های انجام شده مبنی بر تعیین تکلیف این طرح ها، نتیجه مشخصی حاصل نشده است.
وی بیان کرد: نرخ رشد اقتصادی و بهره وری اندک و کاهش قدرت رقابت اقتصاد کشور از تبعات اقتصاد نفتی بوده که باید در راستای گسترش و تقویت اقتصادهای غیروابسته تلاش شود.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از وعده ها در سال های گذشته از جانب مسوولان مختلف کشوری، نتیجه نداشته و وضعیت رنگ زرد استان های محروم و شاخصه های اقتصادی این استانها گویای این واقعیت است.
وی، افزایش توان و رفع موانع تولید، اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی، اقتصاد مقاومتی و رقابتی کردن بازار را از راهبردهای اقتصادی کلان دولت عنوان کرد و افزود: باید برای تنفس بخش خصوصی اقتصاد رقابتی شود در غیر این صورت توان رقابت با دولت را نخواهد داشت.
وی اظهار کرد: از مجموع 200 هزار تعاونی در کشور 60 درصد فعال و بقیه تعطیل یا نیمه فعال هستند که وضعیت لرستان در این شرایط بدتر از سایر مناطق کشور است.
قائدرحمت گفت: نرخ بیکاری لرستان به طور متوسط حدود دو برابر میانگین کشوری بوده که این معضل به معنای بحران و فاجعه در این استان است و ازین رو باید اقدامات ویژه ای برای این استان انجام شود.
در این جشنواره از 16 تعاونی برتر استان لرستان تجلیل شد.
7260/630


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن