تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820464229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنده‌‌ها و بازنده‌‌های اکران جهانی تابستان


واضح آرشیو وب فارسی:قیمت روز: برنده‌‌ها و بازنده‌‌های اکران جهانی تابستان
 

 هالیوود ریپورتر گزارشی تفصیلی از بازیگرانی را منتشر کرده است که در اکران تابستان 2014 فیلم‌هایشان روی پرده رفته است. در این گزارش که به‌عنوان برنده‌ها و بازنده‌های تابستان منتشر شده، فروش فیلم‌های ستاره‌های ‌هالیوود بررسی شده است و براساس آن عملکرد بازیگرانی که به گیشه‌ها رونق دادند یا به‌عکس، نتوانستند حتی به بازگشت بودجه فیلم هم کمک کنند، زیر ذره‌بین قرار گرفته است.برنده‌ها آنجلینا جولیبعد از شکست جولی در «توریست»، تابستان امسال او توانست با فروش 753 میلیون دلاری شریر در آمریکای شمالی، بار دیگر خود را به‌عنوان یک ستاره یین‌المللی ثابت کند. شریر زنی با قلب پاک است که برای محافظت از قلمرو خود حاضر است جان خود را فدا کند؛ اما به‌واسطه یک خیانت، قلب پاکش تبدیل به سنگ می‌شود. شریر که حالا قلبش سنگ شده، طلسمی ابدی بر نوزاد تازه متولد شده پادشاه انسان‌ها می‌گذارد. چانینگ تاتومبعد از شکست «سقوط کاخ سفید» در سال 2013، تاتوم با «جامپ استریت 22» به گیشه‌ها برگشت. آن هم با فروش جهانی 300 میلیون دلاری. البته او باید برای این فروش بالا ممنون دخترهای هوادارش باشد. قصه فیلم درباره اشمیت و جِنکو دو پلیس مخفی و دوست هستند که به اداره مرکزی جدید و نزد سروان دیکسون در خیابان جامپ شماره ۲۲ فرستاده می‌شوند. ماموریت آنها این است که به دانشگاه بروند و دلالان مواد مخدری را که مسوول مرگ یک زن جوان هستند دستگیر کنند.  شیلین وودلیاین ستاره جوان نشان داد که می‌تواند یک شوک به گیشه وارد کند و محاسبات گیشه را تغییر دهد. آن هم با فروش 280 میلیون دلاری برای فیلم «ناهمتا». «ناهمتا» نام یکی دیگر از رمان‌های چند قسمتی و پرفروش سال‌های گذشته است که این‌بار ‌هالیوود تصمیم گرفت از محبوبیت بالای آن در گیشه‌های سینما بهره کامل را ببرد. «ناهمتا» را ورونیکا راث نوشته که اولین بخش آن در سال 2011 منتشر شد و توانست به مدت چندین ماه در صدر لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار بگیرد.   زاک افرونبا فروش 266 میلیون دلاری «همسایه‌ها»، توانست موقعیت خودش را به‌عنوان یک ستاره توانمند کمدی تثبیت کند. «همسایه‌ها» اثری کمدی است که قرار است درباره یکی از این انجمن‌های برادری باشد که با کارهای عجیب‌شان باعث سلب آسایش یک خانواده می‌شوند. «همسایه‌ها» از جنس کمدی‌هایی است که در سال‌های گذشته معمولا جود آپاتوف یا خود شخصا آنها را کارگردانی می‌کرد یا در مقام تهیه‌کنندگی آن برمی‌آمد، اما این بار نیکلاس استولر که از دوستان نزدیک آپاتوف به‌شمار می‌رود، ساخت فیلم را برعهده گرفته است و البته از فرمول موفقی پیروی کرده که خود آپاتوف از آن استفاده می‌کرد.بازنده‌هاتام کروزاگرچه «لبه فردا» با بازی تام کروز توانست به فروش جهانی 364 میلیون دلاری دست یابد، اما با توجه به بودجه خالص 178 میلیون دلاری فیلم، به‌علاوه 150 میلیون دلار هزینه بازاریابی و تبلیغات، این فیلم برای تام کروز یک شکست بد محسوب می‌شود. «لبه فردا» براساس یک انیمه ژاپنی به قلم هیروشی ساکورازاکا به نام «تنها چیزی که نیاز داری کشتن است» ساخته شده است. پس از خرید اقتباس سینمایی این اثر توسط کمپانی برادران وارنر، به‌دلیل موفقیت‌های مالی عظیمی که فیلم «جنگ جهانی زد» کسب کرده بود، تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا نقش اصلی فیلم به برد پیت برسد، اما پس از اینکه وی به دلایل مختلف از بازی در نقش اصلی فیلم انصراف داد، نوبت به تام کروز رسید تا به‌عنوان بازیگر اصلی مرد فیلم انتخاب شود و داگ لیمان نیز به‌عنوان کارگردان کار خود را آغاز کند.


  آدام سندلرهمکاری مجدد او با درو بریمور در «مخلوط» که منجر به هزینه 40 میلیون دلاری فیلم شد. به‌علاوه 100 میلیون دلار هزینه بازاریابی و تبلیغات، به فروشی بیش از 124 میلیون دلار نیاز داشت. قصه فیلم درباره پدری است که به همراه 3 دخترش عازم آفریقا می‌شوند و در آنجا با یک خانم و2 پسرش آشنا می‌شوند. این دو خانواده در برخورد اول از یکدیگر خوششان نمی‌آید؛ اما بعدا می‌فهمند که باید از همدیگر خوششان بیاید. نکته حائز اهمیت در مورد سندلر و باریمور این است که این دو دیگر قادر نیستند توجه تماشاگران را به خود جلب کنند. در سال‌های نه چندان دور حضور این دو در کنار یکدیگر بر پرده‌های سینما جذاب تلقی می‌شد، اما امروز تماشای این دو با توجه به اینکه دیگر ابدا محبوبیت گذشته را ندارند، چندان هیجان‌انگیز نیست و « مخلوط » هم با فیلمنامه ضعیفش نمک بر این زخم پاشیده است.  جیسون سیگلاگرچه کامرون دیاز در «زن دیگر» توانست فروش خوبی (194 میلیون دلار) به‌دست آورد؛ اما همکاری‌اش با سیگل در «نوار جنسیتی» با توجه به فروش 76 میلیون دلاری این فیلم، یک شکست تمام‌عیار برای هر دو محسوب می‌شود.  سیلوستر استالونهبا وجود حضور غول‌ها در «بی‌مصرف‌ها3»، این فیلم در هفته اول فقط 15 میلیون دلار فروش داشت که یک شکست مطلق برای آن محسوب می‌شود. البته فیلم چندروز قبل از اکران، در فضای مجازی لو رفت. پس از موفقیت جهانی قسمت‌های اول و دوم «بی‌مصرف‌ها»، استالونه ساخت قسمت سوم این فیلم را با وسواس و دقت بیشتری دنبال می‌کند و امیدوار است «بی‌مصرف‌ها3» موفقیت قسمت‌های قبلی این اکشن ماجراجویانه را تکرار کند. نخستین قسمت فیلم «بی‌مصرف‌ها» با کارگردانی سیلوستر استالونه در سال 2010 میلادی با بودجه‌ای در حدود 80 میلیون دلار ساخته شد. «بی‌مصرف‌ها1» فقط در سینماهای آمریکا و کانادا موفق شد 376 میلیون دلار در جهان فروش کند. «بی‌مصرف‌ها2» نیز در سال 2012 میلادی با کارگردانی سیمون وست و با بودجه‌ای در حدود 92 میلیون دلار ساخته و اکران شد. دومین قسمت فیلم «بی‌مصرف‌ها» توانست به فروشی در حدود 385 میلیون دلار در سطح جهان دست پیدا کند.

 

1393/6/18     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قیمت روز]
[مشاهده در: www.gheymaterooz.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن