تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819710733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته بررسی بورسیه های غیرقانونی امروز تشکیل جلسه می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مشاور سرپرست وزارت علوم : کمیته بررسی بورسیه های غیرقانونی امروز تشکیل جلسه می دهد تهران - ایرنا - مشاور سرپرست وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و مدیرکل حوزه وزارتی گفت: کمیته بررسی بورسیه های غیرقانونی امروز با حضور اعضای خود نخستین جلسه را برگزار می کند.


به گزارش ایرنا ، عبدالحسین فریدون روز دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه صنعتی شریف در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر زمان تشکیل کمیته پیگیری بورسیه های غیرقانونی گفت: این کمیته امروز بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار خواهد داد .
وی در مورد ترکیب اعضای کمیته بررسی بورسیه های غیرقانونی افزود: نمایندگان مجلس، اعضای هیات علمی و نماینده وزارت علوم که به احتمال فراوان مدیرکل اداره بورس این وزارتخانه خواهد بود اعضای کمیته را تشکیل می دهند.
فریدون در مورد زمان معرفی سرپرستان دانشگاه ها به شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سیاست ما این است که ابتدا مدتی افراد را به عنوان سرپرست انتخاب می کنیم و بعد به شورا معرفی می شوند ، مطمئن باشید تمامی این نفرات در مدت قانونی به شورا معرفی خواهند شد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا سرپرست دانشگاه تهران به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده است گفت: فکر نمی کنم نیلی احمدآبادی تاکنون معرفی شده است. تعداد زیادی از سرپرستان برای معرفی در نوبت هستند که وضعیت آنها به زودی مشخص خواهد شد.
فراهنگ(3)**9118**9132**1601**


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن