تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799126177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

6565 دانش آموز ابتدایی درگلستان ثبت نام نکرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: 6565 دانش آموز ابتدایی درگلستان ثبت نام نکرده اند گرگان - ایرنا- معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید طبق آمارهای اداره کل آموزش وپرورش استان متاسفانه دو هزار و 330نفر در پایه اول و چهار هزار و 235نفر دردیگر مقاطع ابتدایی در مدارس گلستان ثبت نام نشده اند.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، "علی اصغر طهماسبی" در جلسه ستاد راهبردی سوادآموزی گلستان اظهار امیدواری کرد که این تعداد قبل از آغاز سال تحصیلی و شروع مدارس از سوی خانواده ها در مدارس ثبت نام و همه زیر چتر نظام تعلیم و تربیت قرار گیرند.
وی بر ضرورت ایجاد سامانه آماری به منظور شناسایی کودکان لازم التعلیم، ایجاد راهکارهای تشویقی و تنبیهی جهت افزایش حساسیت جوامع محلی، همکاری مسوولین شهرها در آگاهی رسانی به والدینی که از فرستادن فرزندان خود به مدارس امتناع می کنند وهماهنگی و همکاری ادارات کل استان جهت رفع موانع حضور کودکان لازم التعلیم در مدارس تأکید کرد.
طهماسبی همچنین با اشاره به بحث سوادآموزی گفت: تا زمانی که عزم ملی وجود نداشته باشد، بی سوادی در کشور ریشه کن نخواهد شد.
معاون استاندار گلستان ادامه داد: بیش از 30 سال از عمر نهضت سوادآموزی در کشور می گذرد اما طبق سرشماری سال 90 بالغ بر 9 میلیون نفر از جمعیت ایران بی سواد و کم سواد هستند که این رقم 8 درصد از کل جمعیت کشور را شامل می شود.
وی تصریح کرد: بدون مشارکت مردم، همکاری دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد، اجرای دقیق برنامه سند انسداد بی سوادی و ریشه کنی آن در کشور مقدور نخواهد بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین با تأکید بر لزوم حساسیت مسوولین در امر ترویج سوادآموزی گفت: باید از ظرفیت ثبت احوال شهرستان ها، خانه های بهداشت، شوراهای اسلامی شهر و روستا و سایر دستگاه های دولتی برای ارائه آمار دقیق بی سوادی به آموزش و پرورش استفاده شود.
طهماسبی با بیان اینکه آموزش و پرورش فصل مشترک بین دولت و ملت است، اظهار کرد: تقویت آموزش و پرورش و کمک به آن باعث پیشرفت همه جانبه کشور خواهد شد زیرا منابع انسانی که با ارزشترین سرمایه جامعه محسوب می شود در نظام آموزش و پرورش رشد و تعالی می یابند.
وی با بیان اینکه در بحث تعلیم و تربیت هر چه قدر هزینه کنیم، کم است، افزود: اما این یک واقعیت است که بودجه های دولتی به تنهایی پاسخگوی همه نیازهای این وزارتخانه نیست و باید از ظرفیت خیرین هم در این حوزه استفاده شود.
معاون استاندار گلستان همچنین بر تلاش رسانه های مختلف و از جمله صدا و سیما در خصوص ترویج سوادآموزی تاکید کرد.
طرح سنجش و ثبت نام نوآموزان بدو ورود به دبستان از 10 خرداد در 20 پایگاه در سراسر استان گلستان اجرا شده است.
برنامه سنجش جهت غربالگری جسمی و ذهنی نوآموزان 6 ساله آماده ورود به دبستان، مطابق برنامه پنجم توسعه کشور، مصوبه هیأت وزیران و اساسنامه سازمان آموزش و پرورش در تمام کشور اجرا می شود.
این طرح امسال مشمول نوآموزان نیمه دوم 86 و نیمه اول 87 بود و به عبارت دیگر متولدین 1اول مهر سال 86 تا اول مهر سال 87 و جاماندگان طرح سنجش سال 92 است.
نوآموزانی که تاکنون به مدرسه نرفته اند و شرایط سنی لازم برای تحصیل در مدارس شهری یا روستایی را دارند، می توانند در طرح سنجش شرکت و در مدارس ابتدایی ثبت نام شوند.
در سال 1391 افزون بر 30هزار نفر نوآموز و در سال 1392 حدود 34هزار نفر دانش آموز آماده ورود به اول دبستان در استان گلستان در پایگاه های سنجش مورد ارزیابی قرار گرفتند.
601


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن