تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803651171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن با تهاجم فرهنگی بنیان خانواده ایرانی را نشانه گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دشمن با تهاجم فرهنگی بنیان خانواده ایرانی را نشانه گرفته است اراک- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان ایران اسلامی با تهاجم های فرهنگی بنیان خانواده ایرانی را نشانه گرفته اند.


آیت الله "قربانعلی دری نجف آبادی" روز دوشنبه در آیین افتتاحیه مسابقه های قرآنی سپاه روح الله استان مرکزی افزود: استفاده از ماهواره ها و اینترنت بدون آگاهی از آثار سوء این ابزار زمینه را برای انتقال فرهنگ بی بندو باری از سوی دشمنان این سرزمین فراهم کرده اند.
وی ادامه داد: تمام تلاش دشمنان این سرزمین انتقال فرهنگ بی بندوباری برای فروپاشی خانواده، آسیب رساندن به آرامش خانواده و ایجاد بحران اخلاقی است.
امام جمعه اراک بالا رفتن آمار طلاق در جامعه را یک فاجعه جبران ناپذیر دانست و گفت: یکی از مهمترین دلایل بالا رفتن آمار طلاق در ایران اسلامی تبلیغات ضد اسلامی وضد انسانی دشمنان ایران زمین از طریق شبکه های ماهواره و فضای مجازی است بنابراین مردم موحد و مومن ایران اسلامی باید با تقویت بنیه مذهبی و دینی خود در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان این سرزمین گام بردارند.
وی اضافه کرد: پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران فرهنگ اسلام ناب محمدی است بنابراین تمام اقشار مختلف جامعه باید برای احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه تلاش کنند.
وی مهمترین دلیل آسیب پذیری جامعه ایران زمین از تهاجم های فرهنگی دشمنان اسلام را بی توجهی به فرهنگ اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: باید سیره خاندان نبوت(ص) در جامعه تشریح و تبیین شود و نسل های سوم و چهارم انقلاب را به الگوگیری از سنت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تشویق کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مسائل فرهنگی را مهمترین دغدغه مجلس خبرگان رهبری دانست و گفت: بدون استفاده از فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) نمی توانیم آرامش و پاکدامنی را در جامعه حاکم کنیم.
وی، برگزاری مسابقه های قرآنی را گامی اساسی برای ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت در جامعه دانست و افزود: مفاهیم و آموزه های قرآن کریم باید وارد متن زندگی مردم ایران زمین شود.
امام جمعه اراک اظهار کرد: بسیاری از مردم از روی ناآگاهی از ماهواره ها استفاده می کنند بنابراین ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید با تدابیر و برنامه ریزی های مدون در راستای آگاه سازی مردم از آثار مخرب و جبران ناپذیر ماهواره ها و فضای مجازی حرکت کنند.
وی بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی و بسیج نیز باید به شدت با مفاسد اخلاقی در جامعه مبارزه کنند و حتی با کسانی که در مجالس عروسی با رقص و پایکوبی مقدسات را زیر سوال برده و برای مردم ایجاد مزاحمت می کنند به شدت برخورد کنند.
در این آیین 250 برادر و 70 خواهر از کارکنان سپاه روح الله استان مرکزی به مدت یک روز در رشته های حفظ، تحقیق، ترتیل و تفسیر با یدیگر به رقابت می پردازند.
7115/559


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن