تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821212306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوران جشنواره ی «از ایده تا بداهه» انتخاب شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: داوران جشنواره ی «از ایده تا بداهه» انتخاب شدند خبرگزاری پانا: واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری گیلان اسامی داوران پنجمین جشنواره ی تخصصی بازیگری « از ایده تا بداهه» را اعلام كرد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ شهريور ساعت 13:50



به گزارش سرویس فرهنگی پانا، محمد‌پور جعفری مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری گیلان گفت: داوران پنجمین جشنواره تخصصی بازیگری «از ایده تا بداهه» كه به صورت منطقه‌ای بین استان‌ها ی گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و قزوین برگزار می‌شود مشخص شد.  
وی افزود: آرزو افشار، كوروش زارعی و یاسر خاسب داوران این دوره از جشنواره می‌باشند.  
محمد‌پور جعفری ادامه داد: آرزو افشار دارای لیسانس بازیگری و فوق بیسانس كارگردانی از دانشكده هنر و معماری است و هم اكنون مدرس دادنشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه تهران است.  
وی گفت: یاسر خاسب كار‌شناس ارشد بازیگری و كارگردانی تئا‌تر از دانشگاه هنر و معماری است و تا كنون اجراهای متعددی در خارج از كشور از جمله فستیوال بین المللی پرفومنس، هلند و فستیوال بین المللی پرفورمنس باسانو – ایتالیا داشته است.  
محمد‌پور جعفری گفت: كوروش زارعی كار‌شناس هنرهای نمایشی و كارگردان و بازیگر تئا‌تر می‌باشد كه اجراهای متعددی به روی صحنه برده است.  
دبیر اجرایی جشنواره ادامه داد: پنجمین جشنواره تخصصی بازیگری از ایده تا بداهه در دو بخش هنرجویی و فعالین تئا‌تر از تاریخ ۲۴ الی ۲۷ شهریور ماه در رشت سالن آمفی تئا‌تر كانون پرورشی فكری كودكان و نوجوانان استان برگزار می‌گردد.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن