تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804654690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گسترش جشنواره فیلم مقاومت تا نقاط محروم استان كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
گسترش جشنواره "فیلم مقاومت" تا نقاط محروم استان كرمان
مسئولان برگزاركننده جشنواره فیلم مقاومت در استان كرمان، از برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی و سینمایی در مناطق محرومی مانند كهنوج، فهرج، امبرآباد، قلعه گنج، ریگان، رودبار جنوب، فاریاب و... خبر دادند.


به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط وابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، محمدرضا احمدی نماینده كانون بسیج هنرمندان استان کرمان درباره شهرهایی كه برای نخستین بار میزبان این رویداد فرهنگی سینمایی می‌شوند بیان كرد: جشنواره برای اولین بار در شهرستان‌های زرند، رفسنجان، شهر بابک، سیرجان، بافت، ماهان، جیرفت، کهنوج و فهرج برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نكته قابل توجه این است كه در جنوب استان، نقاط محرومی مانند جیرفت، کهنوج و فهرج هم شاهد برگزاری این رویداد بین‌المللی هستند.

احمدی با بیان اینكه 10 كانون بسیج هنرمندان در كرمان میزبان جشنواره می‌شوند، بیان كرد: هماهنگی‌های لازم با فرمانداری ‌ها، شهرداری‌ها و مسئولان ادارات ارشاد و آموزش پرورش انجام شده تا با تبلیغات وسیع در سطح شهر، مردم در جریان برگزاری این رویداد قرار بگیرند و مدارس هم در شیفت صبح بتوانند از جشنواره و فیلم‌های آن استفاده کنند.

نماینده بسیج هنرمندان استان كرمان همچنین با ابراز تاسف از نبود امكانات سینمایی در استان كرمان خاطرنشان كرد: برگزاری جشنواره مقاومت قطعا تاثیرات مثبت خود را در جذب جوانان علاقمند استان خواهد گذاشت اما با توجه به اینکه اکثر نقاط استان کرمان را مناطق محروم تشکیل می‌دهند، فضای لازم برای اکران فیلم در این استان وجود ندارد. به نظر می‌رسد اگر سالن سینمایی در حد لازم برای مخاطبان ساخته شود، تماشاگران هم قطعا از فیلم‌های روی پرده استقبال خواهند كرد.

  استعدادهای خوبی در استان كرمان می‌توان پیدا كرد

همچنین محسن سنجری نماینده سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان هم با بیان اینكه امیدواریم برگزاری جشنواره مقاومت تنها به نمایش گذاشتن فیلم‌ها خلاصه نشود، گفت: اهداف جشنواره باید توسط مسولان مربوطه بیشتر تبیین شود. استعداد و انگیزه‌های بسیار خوبی در استان کرمان است که می‌توان از آن استفاده کرد. قطعا اگر فیلم های تاثیرگذار خوبی هم در این رویداد به نمایش درآید، در جذب مخاطب تاثیر مطلوب خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون کرمان، جشنواره مقاومت را در 6 نقطه برگزار می‌کند. جیرفت، کهنوج ، امبرآباد ، قلعه گنج، ریگان، فهرج، رودبار جنوب و فاریاب از نقاط محرومی هستند که میزبان جشنواره خواهند شد. شهرهای سیرجان، رفسنجان، جیرفت و بم نیز از شهرهایی هستند که برای اولین بار شاهد برگزاری جشنواره مقاومت خواهند بود.

  11 مركز دانشگاهی كرمان میزبان" جشنواره مقاومت "

محمدرضا افضلی مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان کرمان هم درباره برگزاری جشنواره در مراكز آموزش عالی استان گفت: کهنوج تنها نقطه محروم استان کرمان است که جشنواره مقاومت درآنجا برگزار می‌شود. ضمن اینکه یازده مرکز دانشگاهی استان کرمان، شاهد برگزاری این رویداد فرهنگی سینمایی خواهند بود.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان كرد: اگر فیلم‌های خوبی مانند «شیار 143» به كارگردانی خانم نرگس آبیار در جشنواره برای جوانان دانشجو به نمایش دربیاید، قطعا تاثیر مثبتی در جذب جوانان علاقمند به این حوزه خواهد داشت.

انتهای پیام






تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن