تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814246267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 40 درصدي کمک هاي مردمي به سازمان بهزيستي در 6 ماهه اخير


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۳۸ب.ظ)
رشد 40 درصدي کمک هاي مردمي به سازمان بهزيستي در 6 ماهه اخير رئيس سازمان بهزيستي کشور از افزايش 40 درصدي کمک هاي مردمي به اين سازمان طي 6 ماه اخير خبرداد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، همايون هاشمي در آيين اختتاميه نهمين جشنواره فرهنگي-ورزشي فرزندان بهزيستي با بيان اين مطلب تصريح کرد: جشنواره فرزندان بهزيستي همزمان با دهه کرامت برگزار شد و در اين دوره شاهد افزايش کيفيت سطح برگزاري جشنواره به نسبت سال‌هاي گذشته بوديم.
وي افزود: از لحاظ اثر گذاري، خدمات سازمان بهزيستي در لايه‌هاي خدمات اجتماعي مثال زدني است و مردم نيز از اين خدمات رضايت دارند.
رئيس سازمان بهزيستي کشور با اشاره به نيت کارکنان حاضر در سازمان بهزيستي خاطرنشان کرد: کار کردن در سازمان بهزيستي همراه با علم، آگاهي و تجربه است و مددکاران و پرسنل اين سازمان به خاطر دلشان و حمايت از مددجويان سازمان از هر کوششي دريغ نمي کنند.
هاشمي ادامه داد: بخشي از اثرگذاري خدمات سازمان بهزيستي به دليل تصميمات راهبردي و استراتژيکي است که اتخاذ مي شود و بخش ديگر نيز به دليل رابطه مطلوب جامعه با سازمان بهزيستي است که سبب پيشبرد اهداف اين سازمان مي شود.
رئيس سازمان بهزيستي کشور کار و فعاليت در سازمان بهزيستي را از جنس فعاليت هاي اوليا، انبياء و ائمه اطهار دانست و اذعان کرد:‌ در 6 ماه گذشته سال، با وجود برخي بداخلاقي‌ها، خوشبختانه شاهد افزايش کمک‌هاي مردمي به اين سازمان بوده ايم.
هاشمي با تأکيد بر حمايت‌هاي رياست جمهور از سازمان بهزيستي کشور بيان کرد: رياست جمهوري در طول سه ماه، 7 بار در مراکز مختلف سازمان بهزيستي حضور پيدا کرده و اين پيام مهمي را براي سازمان بهزيستي به همراه داشت.
وي توانمندسازي را يکي از سياست‌هاي سازمان بهزيستي دانست و خاطرنشان کرد: توانمند سازي مددجويان، همواره يکي از برنامه هاي اصلي ما در سازمان بهزيستي محسوب مي‌شود و در اين زمينه بسته حمايتي اشتغال، بيمه و حمايت‌هاي مستمر پيش‌بيني شده است.
گفتني است، در مراسم اختتاميه نهمين جشنواره فرهنگي-ورزشي فرزندان بهزيستي استان‌هاي بوشهر، تهران و کرمان به ترتيب مقام اول تا سوم را کسب کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن