تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821048455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان تولید آب شرب در مریوان کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: میزان تولید آب شرب در مریوان کاهش یافت مریوان - ایرنا - فرماندار مریوان گفت: به دلیل خشکسالی های متوالی در سال های اخیر، کاهش نزولات آسمانی و مصرف بی رویه، تولید آب شرب در مریوان به میزان 100 لیتر در ثانیه کاهش یافته است.


محمد فلاحی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: میزان تولید آب شرب مریوان از 530 لیتر در ثانیه به میزان 430 لیتر در ثانیه کاهش یافته است که در صورت تداوم مصرف کنونی احتمال افت فشار آب در برخی از محلات این شهر پیش بینی می شود.
وی گفت: هم اکنون بیش از 21 حلقه چاه، سه سایت کلر زنی و پنج ایستگاه پمپاژ در مریوان وجود دارد که فعالیت های آب شرب این شهر را تامین می کند.
به گفته وی برای جلوگیری از بحران کم آبی در ماه های آینده و همچنین پیشگیری از این بحران در سال های دیگر، لازم است که مردم در روش مصرف خود تجدید نظر کنند.
فرماندار مریوان اظهار کرد: میزان بارش نزولات جوی در سال های پیش، بیش از هزار میلیمتر بوده است که این مقدار در سال های 91 – 92 به 840 میلیمتر و در سال های 92 – 93 نیز به 710 میلیمتر کاهش یافته است.
وی گفت: اگر روند کنونی مصرف آب شرب شهروندان مریوانی ادامه داشته باشد با در نظر گرفتن میزان کاهش نزولات آسمانی و افزایش جمعیت شهر مریوان، نمی توان پیش بینی کرد که در آینده با چه بحرانی روبرو خواهیم بود.
فلاحی افزود: مردم می توانند با مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف خود از بروز احتمالی هر گونه مشکل در آینده جلوگیری کنند.ک/3
7348/533


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن