تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819699649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري اختتاميه دوره هاي آموزشي مدارس غير دولتي در اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۲۷ق.ظ)
حضور بيش از 600 مربي و مدير مقاطع 3 گانه تحصيلي؛ برگزاري اختتاميه دوره هاي آموزشي مدارس غير دولتي در اروميه اختتاميه دوره هاي آموزشي مقاطع 3 گانه آموزشي با حضور بيش از 600 مربي و مدير به مدت 15 روز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، آيين اختتاميه دوره هاي آموزشي مربيان و مديران مدارس غير دولتي اروميه به همت معاونت پژوهش، برنامه ريزي و آموزش نيروي انساني آموزش و پرورش ناحيه يک اروميه با دعوت مدرسين و اساتيد مجرب روش ها و فنون تدريس برگزار شد.
اين دوره آموزشي براي معلمان، مديران و معاونان مدارس غيردولتي نواحي يک و دو آموزش و پرورش با حضور بيش از 600 مربي و مدير مقاطع سه گانه آموزشي در قالب 19 کلاس 72 ساعته به مدت 15 روز در دبستان غير دولتي دانش ناحيه يک انجام شد.
در اين مراسم احمد فرخي، معاون پژوهش، تحقيقات و آموزش نيروي انساني با ارائه گزارشي از روند اجرايي اين دوره اظهار داشت: در راستاي تحقق سياست هاي مقام عالي وزارت در بخش توسعه مشارکت هاي مردمي توجه ويژه اي به بخش مديريت آموزشي شده است.
وي اضافه کرد: در حال حاضر بيش از 21 درصد دانش آموزان آموزش و پرورش ناحيه يک اروميه در مدارس غيردولتي تحصيل مي کند که در اين راستا بازآموزي و ارتقاي مهارت هاي حرفه اي معلمان، اولويت هاي اساسي اين معاونت را مي طلبد.
فرخي خاطر نشان کرد: اين سهم، مشارکت بخش غيردولتي را در پيشبرد اهداف نظام تعليم و تربيت و ارتقاي کيفي آموزش و تربيت نيروي انساني بيشتر مي کند.
معاون توسعه و پشتيباني آموزش و پرورش ناحيه يک اروميه در ادامه اين برنامه اظهار داشت: برگزاري دوره هاي آموزشي، افتتاح باب جديدي جهت ارتقاي دانش، توانمندي و مهارت هاي مربيان مدارس غيردولتي است.
وي فضاي فيزيکي مناسب، تجهيزات آموزشي و تامين نيروي انساني را عامل اصلي رسيدن به اهداف و رسالت مدرسه دانست و گفت: اين برنامه ها، رفتارها و نگرش هاي نيروي انساني موجود در آموزشگاه هستند که سرچشمه از دانش و توانايي هاي آن ها دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن