تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820314602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقبای سرسختی در جهان سد راه ترویج فرهنگ نماز هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قائم مقام ستاد اقامه نماز: رقبای سرسختی در جهان سد راه ترویج فرهنگ نماز هستند تهران- ایرنا- قائم مقام ستاد اقامه نماز گفت: رقبای سرسخت، مجهز و نیرومندی در تلاشند تا راه ترویج و توسعه فرهنگ نماز را در سطح جهان سد کنند.


به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، حجت الاسلام «مجتبی کلباسی» روز دوشنبه در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی و مدیران ستاد اقامه نماز کشور اظهار داشت: شاید در هیچ زمان و موقعیتی در تاریخ این همه تلاش در بازداشتن از نماز و عبودیت خداوند وجود نداشته است.
وی ادامه داد: اکنون صدها کانال ماهواره ای و هزاران سایت از راه های مختلف برای بازداشتن نماز فعالیت دارند که این مساله در لابه لای بازدیدها و فعالیت های رایانه ای کاملا مشهود است.
قائم مقام ستاد اقامه نماز اضافه کرد: در عرصه های فرهنگی تجاوز دشمن محسوس نیست و چه بسا در زندگی انسان حضور دارد اما این حضور را کسی چندان حس نمی کند.
کلباسی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش عمده ای از فعالیت ستاد اقامه نماز پیرامون دستگاه های اجرایی کشور است تاکنون جلسه مشترک دبیران دستگاه ها و مدیران ستاد اقامه نماز استان ها نداشته ایم.
وی یادآور شد: تلاش داریم با برگزاری این جلسه و تعامل میان دستگاه ها و ستادهای اقامه نماز کشور گام مثبت و راهگشایی برای ترویج، تبلیغ و توسعه فرهنگ نماز در کشور پیدا کنیم.
وی افزود: امید است با برگزاری این جلسات و با تعامل، مشورت و همفکری بیشتر بتوانیم راه های جدید برای توسعه فرهنگ نماز پیدا کرده و مشکلات را رفع کنیم.
رییس مرکز تخصصی نماز کشور نیز در این گردهمایی با بیان اینکه این مرکز فعالیت خود را از سال 89 آغاز کرده است گفت: هر ساله در این مرکز 40 نفر از طلبه های سطح 2 حوزه را گزینش کرده و یک دوره تخصصی یک ساله با موضوع نماز برای آنها برگزار می کنیم.
حجت الاسلام محمدصادق کفیل اظهار داشت: همچنین در بخش پژوهش این مرکز تاکنون 80 اثر با محوریت نماز برای همه سنین را تولید کرده است که قابل استفاده برای برگزاری دوره های کوتاه مدت نماز است.
وی اظهار داشت: از آنجا که اکنون اختلاف شدید بین خانواده های مذهبی وجود دارد زیرا آنها راه های انتقال معارف دینی به فرزندان خود را ندارند از این رو ضروری است تا دوره تخصصی نماز برای رفع این مشکل برگزار شود.
کفیل برگزاری طرح مفتاح در قالب دوره 12 ساعته آموزش نماز ویژه ائمه جماعات و طرح معراج شامل دوره استادپروری نماز را از دیگر فعالیت های این مرکز عنوان کرد.
فراهنگ(3)**1883**ل.الف.ی**1601**


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن