تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821247501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويزيت بيماران با تخفيف ويژه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۳۷ب.ظ)
ويزيت بيماران با تخفيف ويژه فردي که با جعل مدارک يک چشم پزشک اقدام به ويزيت بيماران با تخفيف ويژه مي کرد، توسط پليس پايتخت دستگير شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرگرد ايرج ارسلاني، رئيس کلانتري 153 شهرک وليعصر (عج)، در تشريح اين خبر، اظهار داشت: روز گذشته، خانمي به نام ونوس با مراجعه به اين کلانتري اعلام کرد چشم پزشک است و مطبش در محدوده خيابان کارگر جنوبي مي باشد، اما؛ مدتي پيش متوجه شده فردي با جعل عنوان و مدارک وي، اقدام به ويزيت شهروندان در محدوده شهرک وليعصر (عج) کرده است.
وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع و احتمال وقوع خطر براي شهروندان از سوي اين پزشک قلابي، تيمي از مأموران اين کلانتري براي رسيدگي به موضوع وارد عمل و تحقيقات خود را آغاز کردند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد، فردي به نام "ف" با جعل مهر مرتبط با فعاليت پزشكي شاکي، تحت عنوان "اپتومتريست" به ويزيت بيماران و صدور نسخه تعيين شماره عينك مي پردازد و با شگرد تخفيف هاي ويژه اقدام به جلب مشتري مي کند.
کلانتر 153 تصريح کرد: بلافاصله نتيجه تحقيقات در اختيار مقام قضائي قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهم صادر شد. مأموران در پوشش نامحسوس به مطب اين پزشک قلابي مراجعه و با مشاهده اينکه وي بيماران و مراجعه کنندگان را ويزيت و اقدام به ارائه نسخه پزشکي با مهر جعل مي کند، او را بازداشت کردند.
سرگرد ارسلاني گفت: متهم در ابتدا سعي داشت با جوسازي و درگيري از دستگيري خود جلوگيري کند، اما؛ زماني که با ادله محکم پليس و همچنين شاکي پرونده روبرو شد به ناچار به جرايم خود اعتراف کرد.
گفتني است، اين متهم پس از تکميل پرونده و اعتراف به جرايم خود براي سير مراحل قضائي به دادسراي جرايم پزشکي معرفي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن